stigzy Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei og god kveld :-) Har en Skoda Oktavia 1999 1.8t med 150hk. Kjøpte bilen for ca 1 mnd siden og funnet diverse irriterende småfeil. Bakre spyler Virker for eksempel ikke. Når jeg trykker inn spaken for å spyle bak så hører jeg "bsssst" lyden av spylervæskemotoren fremme. Har en liten mistanke om tett rør eller et eller annet. Har prøvd med en nål inn i spylerhullet bak, men ingen hjelp der. Noen som vet eventuelle problemer eller løsninger? -Stigzy Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har du sjekka om det er en egen tank for spyleren bak, og om det er spylervæske i denne? Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Hadde det ikke vært logisk at spylermotoren var bak også da? Har sjekket bak, og fant ikke noe. Kan være jeg ikke har letet godt nok også. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er det kaldt der du befinner deg? Isåfall er det mulig det ligger is i spyleslangen som følge av bruk av sommerspylevæske (fryser på -5 grader) Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Har vært bortimot -10 grader. Men burde da ikke de fremme også bli frosset? Nå er det plussgrader her og fortsatt virker det ikke Endret 4. januar 2011 av stigzy Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Uten at jeg vet hvordan det er på akkurat din bil, så kan tanken for spylevæske til bakruta også ligge i motorrommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå