Gå til innhold

Valg av bærbar - Dell studio XPS16?

Anbefalte innlegg

Tiden er inne for å oppgradere den bærbare pc'en. Har fra før en DELL bærbar som jeg har vært veldig fornøyd med, både service og ytelse. PC'en skal hovedsaklig brukes til studier, film og noe spilling. Programmer som ofte blir brukt:

* Autocad 2D

* 3ds max

* Sketchup

* Photoshop CS4 pakken

* Starcraft2

Jeg vektlegger en pc som også er god å se film på, tilkoblingsmuligheter (HDMI, DVI, VGA) og batteritid er jo også en fin ting, men vil ikke ofre noe på kvaliteten for batteritid da lademulighetene aldri er langt unna. Men viktigst av alt er at det er en god og pålitelig pc, som kan følge meg i noen år fremover.

Har sett meg ut Dell Studio XPS 16 som en het kandidat. Den ligger til 10.000kr, men sliter med å finne tester/reviews på den. Noen som kan bidra med litt hjelp og gode råd? Kanskje noen har erfaring med denne pc'en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei han mener dell studio Xps 16. Den nyderlige svarte laptopen som kom i 2008 var det vel ?

Den du linker til er den nye XPS pcen som kom i november 2010. Har de beste høytallerne på bærbare der ute og hd web cam. Men designet er itt turn off da

Lenke til kommentar

Legger ikke så fryktelig mye vekt på designet på pc'en. Da ville jeg kanskje heller gått for en macc og hevet mye penger ut vinduet :) Men kjekt å høre at den har gode høytalere. Veldig greit å slippe headset til en stadighet mens en jobber!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...