Takkformeg Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg lurte på om det er mulig å dreie opp senterhullet i en felg? Jeg har lyst til å kjøpe et felgsett på finn som passer på boltsirkel, innpress og hele pakka bortsett fra senterhullet til navet som er 5 mm for smått. Er det noe imot å dreie det opp 5 mm hos en man kjenner som kan dreie? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Å dreie senterhull er det som må til ja, men husk at hvis det skulle skje et uhell hos dreieren så sitter du igjen med 4 ubrukelige felger. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ja, det er mulig, men husk at det krever en alvorlig stor dreiebenk, med tanke på felgens diameter. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Det er snakk om dreiebenk på et volvo maskinverksted, så tror det skal funke Trenger jo heller ikke å dreie så dypt, må jo bare såppass langt inn i hullet at den sentergreia på navet kommer inn Og ja skjer det et uhell så er jeg i verstefall med 4 ubrukelige felger, men er vel lite sannsynlig å ødelegge alle 4 Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Teknisk sett, hvis det skjer et uhell har du vel èn ubrukelig felg som kan fikses, ikke 4. Tviler på at http://www.ont-as.com/ tar spesielt mye for jobben. De gjør ALT. Hvis det skulle oppstå et uhell, vil ikke dette gå utover deg som kunde heller. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Var det jeg prøvde å få fram. I verstefall 4, men som jeg sa det er lite sannsynlig. Svarte egentlig til han lenger oppe. Og jeg kan jo likegodt bruke en som dreier på akslinger til motorer som å betale ekstra for å sende felgene helt til østfold fra krsand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå