erlendo89 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Sliter litt med å få lyden på PC'en min til å funke på stereo-forsterkeren. Har koblet den til med denne kabelen fra utgangen på PC'en og inn på forsterkeren. Men problemet er at lyden kommer ut gjennom høytalerne på TV'en siden den er koblet til med HDMI-kabel og da går lyden også dit. Men da jeg koblet til forsterkeren så fikk jeg opp en melding på "Realtek HD Audio Manager", som er et standardprogram på Vista om at en kabel er koblet til. Der går det an å teste høytalerne. Når jeg trykker på, så kommer lyden ut gjennom de riktige høytalerne, men alt annet av lyd utenom det programmet kommer fra TV'en. Håper noen kan hjelpe meg med å løse dette. Lenke til kommentar
Keagen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei Høyreklikk på høytalersymbolet på oppgavelinjen. Velg avspillingenheter. Finn den lydkilden som du vil bruke, og høreklikk for å aktivere / sette som standard avspillingsenhet. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Da har jeg prøvd det, men fremdeles kommer lyden fra HDMI-kabelen. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Det virker faktisk på både Mozilla og Google Chrome, men ikke i verken media player eller VLC. Det skjønner jeg fint lite av. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Noen programmer har støtte for å bruke flere lydenheter (i motsetning til kun å bruke default enhet) og for disse programmene kan hvilken enhet en vil bruke derfor konfigureres i programmet. Endret 4. januar 2011 av HawP Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Var faktisk bare å restarte de programmene det gjaldt, så funka det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå