tor_erik Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Mindre hjul gir lavere investeringskostnader? På hvilken måte? Man må selvsagt sammenligne samme typer dekk mot hverandre - et lavprofilhjul vil i de aller fleste tilfeller være dyrere enn et vanlig hjul. Poenget er at et lavprofilhjul ikke alltid må være større. Det finnes lavprofildekk i mindre størrelser også. Et 205/40-17 hjul blir eksempelvis mindre enn et 225/45-16 hjul. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (har ansvaret for 15-20 unger som skal til fjells og stå på ski) Og det er med transport? Tror jeg ikke forsterker saken din akkuratt Hehe, tenkte akkurat på det samme. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Ble tatt i 93km/t i 60-sone i 2009. Mistet lappen i 5 mnd og 8000kr i bot. Søkte 8 ganger. 3 uker før jeg egentlig skulle få det tilbake fikk jeg mehold på søknaden å fikk det med en gang. Godtok ikke beslaget, så jeg måtte i rettsak. Der fikk jeg sagt mye vesentlig om saken som førte til at jeg fikk 5 mnd i stedet for 6 mnd Endret 8. januar 2011 av Fjernsyn Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Ble tatt i 93km/t i 60-sone i 2009. Mistet lappen i 5 mnd og 8000kr i bot. Søkte 8 ganger. 3 uker før jeg egentlig skulle få det tilbake fikk jeg mehold på søknaden å fikk det med en gang. Godtok ikke beslaget, så jeg måtte i rettsak. Der fikk jeg sagt mye vesentlig om saken som førte til at jeg fikk 5 mnd i stedet for 6 mnd Var det verdt det å bli registrert i strafferegisteret, for å få 1 -en- måned kortere opphold uten sertifikat? edit: Man blir kanskje registrert i strafferegisteret uansett hvis man først blir fratatt sertifikatet? Endret 9. januar 2011 av EMiRo Lenke til kommentar
Infums1 Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Til alle som sier at det "ikke hjelper å søke om ditten og datten". "Og dette skulle du tenkt på før du kjørte over fartsgrensen." Skrev en søknad jeg, fikk redusert fra 6mnd til 3mnd og 8000,- i bot. Fair deal for meg. Som noen har sagt, du har ingenting å tape på å sende inn en søknad. Lenke til kommentar
inflames662 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Til alle som sier at det "ikke hjelper å søke om ditten og datten". "Og dette skulle du tenkt på før du kjørte over fartsgrensen." Skrev en søknad jeg, fikk redusert fra 6mnd til 3mnd og 8000,- i bot. Fair deal for meg. Som noen har sagt, du har ingenting å tape på å sende inn en søknad. søkte også om det samme, men fikk ikke en dritt. Først da jeg viste til konkrete saker og forskjellsbehandlig gikk de med på å gi meg kjøreseddelen tilbake noen mnd tidligere. Men da hadde jeg ikke lenger bruk for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå