Siverto Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har et problem med Spotify. Hver gang jeg setter musikken på pause, for så å vente 5min+, for deretter å trykke play (enten ved bruk av håndsett eller spotifywidget) startes Spotify på nytt/jeg må logge inn på nytt. Det er ekstremt irriterende, da jeg ikke kan pause musikken spesielt lenge uten at den "lukker" Spotify. En merkverdig greie er at jeg(har gjenopprettet fabrikkinnstillingene på telefonen siden da, pauseikonet kommer nå aldri opp) la merke til at pauseikonet(på verktøylinjen oppe til venstre) skiftet til et playikon med en gang problemet oppsto. Når problemet startet er vanskelig å svare på, da jeg har irritert med over dette lenge, tipper at det har vært sånn siden starten av november. Kjøres på en Samsung Galaxy S med Android 2.2. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg har prøvd: Reinstallert Spotify flere ganger Gjenopprettet fabrikkinnstillingene på telefonen Takker på forhånd for hjelp! Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 høres us som om noe lukker spotify når det er inaktivt. du har vel ikke en taskkiller eller noe som lukker programmer automatisk? Lenke til kommentar
Siverto Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 høres us som om noe lukker spotify når det er inaktivt. du har vel ikke en taskkiller eller noe som lukker programmer automatisk? Ingen taskkillere som gjør noe automatisk nei. Har ingen installert i det hele tatt, men har hatt tidligere uten at det gjorde forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå