Gå til innhold

Soner på ds spill?

Aafloey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke soner på DS-spill. Jeg har kjøpt mye rart fra utlandet, og nå for tiden går det mest i 999: 9 Hours, 9 Persons, 9 Doors og Lufia: Curse of the Sinistrals. Begge er kjøpt fra USA og kom i små, sorte cover i stedet for de hvite vi har her.

Jeg handler mest fra amazon,com, men husk at om du handler spill, musikk eller film for over 200,- spenn kan du risikere å måtte betale en del i toll. Dette er bare om det blir oppdaget, og jeg har ikke hatt noe problem med amazon.

Lenke til kommentar

Jeg handler mest fra amazon,com, men husk at om du handler spill, musikk eller film for over 200,- spenn kan du risikere å måtte betale en del i toll. Dette er bare om det blir oppdaget, og jeg har ikke hatt noe problem med amazon.

Hvordan får du handler spill fra Amazon i USA? Får bare beskjed om at de ikke vil sende til adressen min.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er noen spill som er regionblokket, men kun hvis de spilles på en DSi, bl.a. japanske Pokemon Black & White kan kun spilles på en japanske DSi. De kan allikevell spilles på alle vanslige DSer. Grunnen til at man gjerne skulle ha spilt dem på en DSi er at de har noen DSi eksklusive funksjoner. Regionblokken er også i 3DS.

Men for spill som kan spilles på DS/DS Light er det ingen regionsperrer så lenge de spilles på en DS (Light).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...