Aafloey Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Lurer bare på om jeg kan bestille spill fra utlandet til ds? Eller vil det ikke fungere? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Ok. Helt sikker? Noen tips til gode nettbutikker? Vet om videogamesplus Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er ikke soner på DS-spill. Jeg har kjøpt mye rart fra utlandet, og nå for tiden går det mest i 999: 9 Hours, 9 Persons, 9 Doors og Lufia: Curse of the Sinistrals. Begge er kjøpt fra USA og kom i små, sorte cover i stedet for de hvite vi har her. Jeg handler mest fra amazon,com, men husk at om du handler spill, musikk eller film for over 200,- spenn kan du risikere å måtte betale en del i toll. Dette er bare om det blir oppdaget, og jeg har ikke hatt noe problem med amazon. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Takk for utfyllende svar Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg handler mest fra amazon,com, men husk at om du handler spill, musikk eller film for over 200,- spenn kan du risikere å måtte betale en del i toll. Dette er bare om det blir oppdaget, og jeg har ikke hatt noe problem med amazon. Hvordan får du handler spill fra Amazon i USA? Får bare beskjed om at de ikke vil sende til adressen min. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Det kommer alt ann på hva du handler, hvem du handler hos (noen bruktselgere sender til Norge via Amazon) og om du har litt flaks. I verste fall skader det ikke å kjenne noen som bor i USA heller. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er noen spill som er regionblokket, men kun hvis de spilles på en DSi, bl.a. japanske Pokemon Black & White kan kun spilles på en japanske DSi. De kan allikevell spilles på alle vanslige DSer. Grunnen til at man gjerne skulle ha spilt dem på en DSi er at de har noen DSi eksklusive funksjoner. Regionblokken er også i 3DS. Men for spill som kan spilles på DS/DS Light er det ingen regionsperrer så lenge de spilles på en DS (Light). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå