Gå til innhold

Sletta en viktig film,hvordan få den tilbake?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evt. lignende programmer (forutsatt at ikke området filen lå er overskrevet) og du ikke finner den i papirkurven.

filmen lå i mappa bilder og ble slettet til papirkuren ved en feil og er akkurat tømt,er den fortapt?

Var ekstremt viktig video!

Endret av Yonaz
Lenke til kommentar

Installere program som getdataback/recuva på en annen harddisk enn den du hadde filen på, og søk opp igjen filmen. Det må være en annen fysisk harddisk, ellers er det fare for at du overskriver filmen.

Har lagra programet på en minne pen da jeg kun har en hardisk hvor windows ligger på og der lå filmen,det funker fint?

Lenke til kommentar

Jeg har funnet filer andre har slettet, både på harddisk og minnepenn. Eneste problemet jeg har hatt er at bilder har blitt overlagret, slik at de ikke kunne rekonstrueres...

Jeg har ikke større innsikt i dette enn at dersom Recuva/getdataback ikke fungerer, så anser jeg data som tapt...

Om ingen andre har bedre forslag, ville jeg sendt inn disken til Alhberg data eller Ibas.

Lenke til kommentar

Personlig bruker jeg R-studio, men GetDataBack funker kanskje like bra. Jeg har funnet tilbake slettete filer på disker som er overskrevet med disk image, formatert, slettet av virus osv osv.

Men om det var en ekstremt viktig fil, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke hadde backup av den filen. Og det er vel et godt råd fremover, TA BACKUP!!!

Og hvorfor du eventuelt greier å slette den....du bør ikke leke med slette funksjonen i mapper med ekstremt viktige filer, om du ikke har backupen i orden da.

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...