Playron Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei. For 2 min siden updatet jeg bioset til mitt grafikkort. Jeg lastet det ned fra denne siden: http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=396 Jeg extrakta filen jeg fikk, og dobbeltrykket på den. Da startet filen å installere. Så etter en knirkefri installasjon, spurte den up restart. Det gikk jeg villig med på. Her startet problemene, Ved det pcen hadde restarta, stoppet pcen helt i "Welcome" screenen i Windows. Har prøvd mange ganger, men den vil ikke starte. Pcen min er: Hovedkort: Asus p7p55d deluxe Prosesord: i5 760 Grafikkort: Gainward gtx 460 756mb SLI Hvordan kan dette løses. Er helt stressa nå. Klarer ikke å tenke logisk. HJELP! ps: Hvorfor jeg updata bios var fordi jeg så de 2 grafikkortene hadde ulik biosverson. Ville at dem skulle få lik! Hværsåsnill hjelp meg!! Desperat Playron Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ofte så er det en grunn til at kortene har ulike bios og med mindre det gir noen virkninger inne i spillet når du kjører SLI så skal man som regel ikke bry seg så mye. Det er vanskelig å si hva som har skjedd, men kan du kjøre kun et av kortene i gangen? Lenke til kommentar
Playron Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Ofte så er det en grunn til at kortene har ulike bios og med mindre det gir noen virkninger inne i spillet når du kjører SLI så skal man som regel ikke bry seg så mye. Det er vanskelig å si hva som har skjedd, men kan du kjøre kun et av kortene i gangen? Har nå startet i safe mode, og avinstalert gpu driverne. Nå starter pcen bra, men når jeg prøver å aktivere sli i nvidia control panel henger pcen igjen? Har også nå sett at begge gpuene har lik bios, men det merkligste er hvis jeg starter gpu-z får jeg bluescreen. Det har jeg aldri fått før. Noen forslag til å få SLI aktivert igjen? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Test et og et kort hver for seg, dette skal fungerer uten problemer 100%. Pass på å få testet hvert pci-e spor også alene. Gpu-z , spill etc må fungere med hvert enkelt kort. Endret 3. januar 2011 av Malvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå