Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Etter Gpu Bios update er pcen stuck ved windows bootup screen!

Anbefalte innlegg

Hei. For 2 min siden updatet jeg bioset til mitt grafikkort. Jeg lastet det ned fra denne siden: http://www.gainward.com/main/vgapro.php?id=396 Jeg extrakta filen jeg fikk, og dobbeltrykket på den. Da startet filen å installere. Så etter en knirkefri installasjon, spurte den up restart. Det gikk jeg villig med på. Her startet problemene, Ved det pcen hadde restarta, stoppet pcen helt i "Welcome" screenen i Windows. Har prøvd mange ganger, men den vil ikke starte.

Pcen min er:

Hovedkort: Asus p7p55d deluxe

Prosesord: i5 760

Grafikkort: Gainward gtx 460 756mb SLI

Hvordan kan dette løses. Er helt stressa nå. Klarer ikke å tenke logisk. HJELP!

ps: Hvorfor jeg updata bios var fordi jeg så de 2 grafikkortene hadde ulik biosverson. Ville at dem skulle få lik!

Hværsåsnill hjelp meg!!

Desperat Playron :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ofte så er det en grunn til at kortene har ulike bios og med mindre det gir noen virkninger inne i spillet når du kjører SLI så skal man som regel ikke bry seg så mye.

Det er vanskelig å si hva som har skjedd, men kan du kjøre kun et av kortene i gangen?

Lenke til kommentar

Ofte så er det en grunn til at kortene har ulike bios og med mindre det gir noen virkninger inne i spillet når du kjører SLI så skal man som regel ikke bry seg så mye.

Det er vanskelig å si hva som har skjedd, men kan du kjøre kun et av kortene i gangen?

Har nå startet i safe mode, og avinstalert gpu driverne. Nå starter pcen bra, men når jeg prøver å aktivere sli i nvidia control panel henger pcen igjen? Har også nå sett at begge gpuene har lik bios, men det merkligste er hvis jeg starter gpu-z får jeg bluescreen. Det har jeg aldri fått før.

Noen forslag til å få SLI aktivert igjen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...