suuhoo Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Skal bestille ny PC i kveld å lurer på om noen har noe å si på dette oppsettet? Det jeg lurer mest er om strømforsyningen er grei nok og om alle deler passer med hverandre. Takker for svar. Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Siden du har AMD , og HK med native 6 Gb/s porter , ville jeg ha byttet ut Corsair Force 40 GB med Crucial C300 64 GB Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Hva vil skje om jeg ikke bytter ut da? Passer ikke SSDen til hovedkortet? Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 SSD'en passer, det skulle ikke by på noen problemer. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det vil passe, men med et hovedkort som støtter Sata 3 er det tull å kjøpe en SSD med Sata 2. Liten lagringskapasitet og svak lesehastighet iforhold til Crucial C300 64GB og latterlig liten prisøkning gjør selvfølgelig CrucialC300 64GB til et bedre valg. https://prisguiden.no/sok?pg-q=Crucial+Real+C300+64GB&n= Strømforsyningen holder i massevis. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Ahh, takk for oppklaring Montseur. Nå skjønner jeg hvorfor jeg skal bytte Skal bytte til den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Btw så har Corsair Force også en del problem som skaper BSOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå