Automatikeren Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei jeg og noen kompiser har problemer med at NAT type står på moderate/strict, så vi har store problemer med å joine hverandre. Jeg har prøvd å opne porter etter guid på portforward.com, men det fungerte ikke. Har også prøvd å sette inn switch mellom router og ps3. Router: ZyXel P-2602HWT-F3 Noen tips? Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hei jeg og noen kompiser har problemer med at NAT type står på moderate/strict, så vi har store problemer med å joine hverandre. Jeg har prøvd å opne porter etter guid på portforward.com, men det fungerte ikke. Har også prøvd å sette inn switch mellom router og ps3. Router: ZyXel P-2602HWT-F3 Noen tips? Bruker du trådløst nett eller kabel? Jeg sliter litt med det samme på PC da jeg bruker kabel rett fra ruteren. Men om du bruker trådløst kan du starte med å sjekke ut den tråden her: http://forum.portforward.com/YaBB.cgi?num=1291288339 Har desverre ikke så mye peiling på Zyxel rutere, men du kan prøve å skru på "DMZ" som det står i tråden jeg la ved. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 switchen må være mellom modemet og routeren ikke etter routeren. jeg har switchen før routeren (som lager problemene) og har alltid open Lenke til kommentar
Automatikeren Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Hvis du leser litt på ZyXel P-2602HWT-F3, så ser du at jeg har modem og router i samme boks, så er litt vanskelig å koble meg i mellom der. Jeg har kablet nett, ikke trådløst. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Kobl deg rett i nettuttaket, uten noe modem eller dritt imellom. Endret 4. februar 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå