dubblea95 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg er en 16 år gammel gutt, trener på helsestudio og har forholdsvis god konis, men jeg har litt fett her og der som jeg vil ha fjernet.., jeg har hørt at å gå tur før frokost øker forbrenningen, og derfor tenker jeg å spise frokost på skolen, jeg bruker rundt 25 - 30 min på å gå til skolen og lurer da på om det har noe for seg? jeg har også hørt at det hjelper å drikke mye vann, ta omega3 og at man ikke burde trene før 2 timer etter et måltid? sist men ikke minst, jeg er åpen for tips osv, takk for svar Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Den beste måten for å gå ned i fettprosent ved kardio trening er intervaller. Vil anbefale 4x4 intervaller. Disse øktene øker oksygenopptaket ditt med 0,5 % per gang og øker forbrenningen din. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Å trene før frokost er en avlivet myte. Det spiller ingen rolle når på døgnet du forbrenner kaloriene, for i lengden blir resultatet det samme. Som siggetheman sier, tren 4x4 når på døgnet du vil. 1 Lenke til kommentar
fimmen Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Når det gjelder Omega-3 er det mange som benytter dette ifm. trening/sunt kosthold. Krill er veldig i vinden. Selv har jeg benyttet ColdSea Krillolje og Omega-3 Selolje for ledd og muskler (feks. Arctic Omega-3 Selolje ). Har også selv god erfaring med 4 X 4 Endret 12. januar 2011 av fimmen Lenke til kommentar
joakim-hammer Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 hallo folkens, du får jo kjøpt fettforbrenningstabletter og allei elle ka faen det heiter ... funker dette ??? nokon som har prøvd? du får jo tabletter som skal hjelpe deg med å få raskere resultater innenfor muskel bygning.. er dette bere bull? dei innhelde jo nesten bere sink.! er jo mye billigare med bere sink tabletter fra apoteket? funker dette like bra? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Selvfølgelig fungerer ikke dette. Tren mer eller spis mindre. Lenke til kommentar
joakim-hammer Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 hehe viktig å spise sunt og trene mye ja Lenke til kommentar
storken Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Den beste måten for å gå ned i fettprosent ved kardio trening er intervaller. Vil anbefale 4x4 intervaller. Disse øktene øker oksygenopptaket ditt med 0,5 % per gang og øker forbrenningen din. Den beste måten for å gå ned i fettprosent ved trening er styrketrening med kostholdsendringer. Merk at jeg ikke motsier noe du skriver. 1 Lenke til kommentar
joakim-hammer Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 men det går for treeegt! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Javel, men du må nesten ha tålmodighet til trening. Dersom du går ned for fort i vekter vil du forbrenne musklatur, og du vil ende opp som en "tynn-feit" kar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå