Shax# Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hei! Jeg har et internett som skal være 4.5 Mb/s download og 2 Mb/s upload. Den var det før, mens nå i det siste har downloadspeeden begynt å gå nedover. Jeg har nå: Fra serveren i Førde. Det skulle jo ha vore mye raskere, rekner med det kan være noe med PCen, noen ideer? Kjører en Acer Aspire 5930G med Windows 7. Skal kjøre MBAM og legge ut logg. - Mini097 EDIT: MBAM Logg: Malwarebytes' Anti-Malware 1.46 www.malwarebytes.org Databaseversjon: 4815 Windows 6.1.7600 Internet Explorer 8.0.7600.16385 03.01.2011 19:47:02 mbam-log-2011-01-03 (19-47-02).txt Skanntype: Hurtigsøk Objekter skannet: 141469 Tid tilbakelagt: 5 minutt(er), 5 sekund(er) Minneprosesser infisert: 0 Minnemoduler infisert: 0 Registernøkler infisert: 0 Registerverdier infisert: 0 Registerfiler infisert: 0 Mapper infisert: 0 Filer infisert 0 Minneprosesser infisert: (Ingen skadelige objekter funnet) Minnemoduler infisert: (Ingen skadelige objekter funnet) Registernøkler infisert: (Ingen skadelige objekter funnet) Registerverdier infisert: (Ingen skadelige objekter funnet) Registerfiler infisert: (Ingen skadelige objekter funnet) Mapper infisert: (Ingen skadelige objekter funnet) Filer infisert (Ingen skadelige objekter funnet) Endret 3. januar 2011 av mini097 Lenke til kommentar
dextercf Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du er koblet til via trådløst? Ellers syns jeg din ping er utrolig svak til å være kablet..? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Sett i en kabel og se hva du får da Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har du fått mange nye naboer som alle kjører trådløst nettverk? Da jeg flyttet inn i leiligheten der jeg bor nå, fungerte det brukbart med WLAN. Det var i 2006. Nå, snart fem år senere tar jeg inn rundt 15 trådløse nettverk fra naboer. Alle skal bruke samme frekvensområde, og til slutt gikk det så tregt at alt av trådløst er bortimot ubrukelig. Måtte skifte til kablet nettverk. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Satt nå på nedlasting av nye skjermdrivere, laster ned på 50-60 kb/s. Pleier å ligge rundt 400. Jeg har 3 naboer og alle de har trådløst nettverk. Jeg har ikke fiber, så sitter med signal fra over fjorden, men det har ikke vært et problem før. 1 Lenke til kommentar
NoNickAtAll Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Satt nå på nedlasting av nye skjermdrivere, laster ned på 50-60 kb/s. Pleier å ligge rundt 400. Jeg har 3 naboer og alle de har trådløst nettverk. Jeg har ikke fiber, så sitter med signal fra over fjorden, men det har ikke vært et problem før. Snør det ? Prøv igjen når det er opphold... Endret 3. januar 2011 av NoNickAtAll Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Vell, det snør ikke så mye, ser lysene fra husene på andre siden av fjorden. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Det har vært sånn lenge, selv om det ikke har snødd. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 overbooket node, sannsynligvis for mange som er koblet til samme "sentral" som deg. Om det ikke er tilfelle så kan det hende antennen din er skeiv, da må du eller en montør få rettet på den. (Dårlig signal) Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Sjekka nå helt random, fikk dette: Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Så er det plutslig tregt igjen -.-" : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå