Gå til innhold

Kjøpe nye klær til fester.


Anbefalte innlegg

Halo, jeg har tidligere ofte gått på fester med t-skjorter, ofte fra det dyre laget fra D&G

Men vil nå gå i noe mere "pent" noe som passer bedre til fester men samtidig at jeg ikke prøver for hardt. Altså ikke noe skjorte og slips. Noen tips til hva jeg kan handle videre? :)

Takker for svar.

Prisen spiller ikke så stor rolle.

Endret av Verbal Hologram
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å kle seg pent handler hovedsakelig om å ikke prøve for hardt. KISS, rett og slett.

Angående skjorte har du alltids Tailorstore og ModernTailor om du ønsker målsøm. V-halser finner du f.eks. i Ralph Laurens nettbutikker. Bare å kjøpe fra den britiske nettbutikken og bruke Malford of London som proxy.

 

Hadde jeg vært deg ville jeg satset på noen casual button-down skjorter i oxford og noen penere (helst med full spread om ansiktsfasongen din tillater det) i poplin. Hvit, lyseblå og lyserosa er fine farger.

For v-halser er jo grått og navy fine basisfarger.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

 

Hvordan er Brooks Brothers skjorte størrelser i forhold til RL? Slimfit på Brooks Brothers tilsvarer det samme som RL slimfit?

 

Har du aldri noe annet å komme med enn spørsmål om størrelser?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hvordan er Brooks Brothers skjorte størrelser i forhold til RL? Slimfit på Brooks Brothers tilsvarer det samme som RL slimfit?

 

Har du aldri noe annet å komme med enn spørsmål om størrelser?

Du er negativ du. Damn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...