killzoner Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hallo! Jeg får denne meldingen når jeg start pcen min: "ASUS Expression Gate Installation Incomplete" Noe som er grunnen til at jeg får bluescreens tipper jeg. Men åssen fikser man det? Har googla litt rundt det, men er ingen sider om det. Motherboard Serie: LGA1156 Motherboard Model: P7P55D-E EVO OS: Windows 7 Kan det være evt noen drivere jeg kan laste ned som fikser dette? Håper på raske svar! ( : Endret 3. januar 2011 av killzoner Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kansje dette hjelper: gå in i BIOS-->Tools-->Express Gate og velg disable. 1 Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Kansje dette hjelper: gå in i BIOS-->Tools-->Express Gate og velg disable. Da er det vel best å vite åssen jeg går i BIOS Menu :!: Det står at jeg skal trykke på Tab, men da skjer ingen ting. Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Mener det er Escape du skal trykke på under oppstarten , husk å lagre endringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå