GLN Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Du vet at forsvaret har mye å si på hvor skuddene kommer? Er ikke bare Erevik sin feil, spesielt på langskudd. Men mennene sliter mye med egoisme. Tenk litt mer lag så tror jeg vi kan få litt flere mål. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Nei, for der slipper vi at noen klager på keeperen hvert 3. minutt under en kamp. @Step Endret 15. januar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Nok en redning av Erevik. Står nå med 11 stykker, 44 i redningsprosent. Hvordan er det mulig å klage på han? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Nei, for der slipper vi at noen klager på keeperen hvert 3. minutt under en kamp. @Step men det er akkurat det samme som at man klager på en spiller på fotballbanen når han gjør en feil...At jeg sier noe på Erevik er fordi en håndballkeeper er veldig viktig og sentral på ett håndballag. Her er man avhengig av ett godt samarbeid forsvar/keeper. Har man ikke det så kommer det baklengs. nå har Ervik gått bort fra dette samarbeidet og dermed gjør han lkampen jevnere enn den hadde vært... Endret 15. januar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Du gir keeperen skylden for at forsvaret suger? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Nok en redning av Erevik. Står nå med 11 stykker, 44 i redningsprosent. Hvordan er det mulig å klage på han? og det er fordi han stort sett har gjort det han skal, nå har han gått bort fra dette samarbeidet noen ganger og dermed har kampen blitt jevnere. Du gir keeperen skylden for at forsvaret suger? Nei du må lese det jeg skriver, for innen håndball så blir det nødvendigvis keeper som får hovedansvaret når skudd går i hans hjørner. Endret 15. januar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Må me ha denne keeperdiskusjonen i kvar kamp? Erevik har ein høg redningsprosent, det er alt me treng vite. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Du vet at forsvaret har mye å si på hvor skuddene kommer? Er ikke bare Erevik sin feil, spesielt på langskudd. Men mennene sliter mye med egoisme. Tenk litt mer lag så tror jeg vi kan få litt flere mål. Selvfølgelig har de det, men nå har det vært noen anledninger han ikke har stått i hjørnene sine og da blir kampen jevnere... Må me ha denne keeperdiskusjonen i kvar kamp? Erevik har ein høg redningsprosent, det er alt me treng vite. det er avhengig av vanskelighetsgraden på skuddene. Håndball er nok ikke så svart/hvit og de som har spilt en del håndball vet dette... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Der gjorde forsvaret det dårlig! der skylder jeg ikke på Erevik, for det var forsvaret sitt hjørne. Endret 15. januar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Samdahl det er for enkelt! I keeperhjørnet. Endret 15. januar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 faen Mamelund. det er så unødvendig. Svele: det er strak arm i ryggen. den er klar! Lol dommer. der er vi heldige. herlig Erevik! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Fripple post? Please Step... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nå stikker vi litt fra! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Fripple post? Please Step... For kort tid siden klagde folk fordi det ble for mange poster :!: , noe må jeg velge Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Når ser vi deg i studio sammen med de andre ekspertkommentatorene step_up? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Når ser vi deg i studio sammen med de andre ekspertkommentatorene step_up? Sett han i mål! Der er han best! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ege sitter på benken, ja? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvor er tightsen til Kjelling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå