Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Sinnsyk straffe. vi får ingen fordel av å stå på streken der. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvem hadde trodd dette da Norge spilte mot Sverige i starten av året? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Etter sju redninger slipper Erevik inn et mål. Du er vel ikke misfornøyd med Erevik i dag, Step_up? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Men det skal sies, Ungarn har bare hatt tre gode skudd...og Erevik har stått der han skal stå. Men meget bra keeperspill uansett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 En av de norske (husker ikke hvem) sa vel etter kampen i går at han trodde det kanskje kunne bli lettere mot Ungarn i dag. Rett og slett fordi de spiller en mer "kjent" stil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Huff, liker ikke utviklingen. Seksmålsledesen har blitt redusert til to. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 tror begge i studio sa det, men dette er ett mye bedre håndballag så skjønner ikke hvorfor de sa det. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Bare jeg som problemer med signalene noen ganger? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 DET ER P(iiiiiii)URE STJERNEKLASSE! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Bare jeg som problemer med signalene noen ganger? Du er ikke den eneste. Sliter litt selv med HD-kanalen på Canal Digital. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Bare jeg som problemer med signalene noen ganger? Nope. Rikstv? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Bare jeg som problemer med signalene noen ganger? Nei, henger seg opp her hele tiden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 tror begge i studio sa det, men dette er ett mye bedre håndballag så skjønner ikke hvorfor de sa det. De er mer kjent med stilen og vet bedre hvordan de skal stoppe det. Så vanskelig var det vel ikke? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det er ingen vits å falle ned Ole. Disse skyter så lett, så hvis du går på det rette og står oppreist så tar du de igjen, så får vi se om de omstiller seg. men nå er det ingen vits når de går inn. tror begge i studio sa det, men dette er ett mye bedre håndballag så skjønner ikke hvorfor de sa det. De er mer kjent med stilen og vet bedre hvordan de skal stoppe det. Så vanskelig var det vel ikke? Du trenger ikke å bli spydig fordi jeg mener de tar feil. Ungarerne er ett mye bedre håndballag så synes det er rart at de sier det. Nei nå begynner Erevik å dale i prestasjonene. han går bort fra å stå i hjørnene og det har straffet seg ett par ganger nå. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Lekent skudd av Kjelling Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Nei nå begynner Erevik å dale i prestasjonene. Forventer du at han skal redde hver eneste ball? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) nei, men nå har han gått bort fra arb.oppgavene sine som er å stå i sine hjørner. når han sto i sine hjørner så ledet vi 6-0...så har vi sluppet inn flere fordi han står feil. de har riktignok skutt litt smartere etterhvert, men det har gått inn ett par for mye. Endret 15. januar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Da forventer jeg at Step_up tar keeperplassen i andreomgangen. Veit jo hvor alt kommer han! 2 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 hehe,sier du sånt på fotballforumet og Dj? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå