Step_up Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Latias:det har jeg forklart flere ganger nå... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Du har sagt at han har stått dårlig plassert. Men det at han har reddet halvparten av skuddene forteller jo oss at han faktisk har vært på rett plass til rett tid. Skjønner fortsatt ikke hva du forventer av han. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 har vel ikke sagt det, men har sagt at han ikke har stått i keeperhjørnene sine. Jeg ser mer på prosenter og vanskelighetsgraden på skuddene. I tillegg er dette mot en ganske dårlig motstander, og da blir det mye tydeligere. slipper man inn så mange mot Japan, da skal man slite med det samme antallet mot bedre motstandere. Jeg forventer bare at han står på hjørnene, står på sannsynligjet og redder skuddene når 2/3 av skuddene går det samme stedet fra en spiller. i tillegg til at han tar de når armen legges tydelig ut... Som Scheie sier så blir han litt borte. tror nok det er dette han mener. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 slipper man inn så mange mot Japan, da skal man slite med det samme antallet mot bedre motstandere. Nå skal vel ikke Erevik ha skylden for at forsvaret suger. Det at det kom 55 skudd mot oss på en time forteller litt om hvor dårlig forsvaret var. Om forsvaret hadde gjort jobben sin ordentlig, ville vi ikke sluppet inn så mange. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 at vi hadde sluppet inn mindre med bedre forsvarsspill, det er jo sant. men Erevik må ta en del av skylden over at så mange skudd gikk inn. Og Japan skjøt stort sett ganske enkle skudd(rett frem i keeperhjørnet og mye sannsynlighetsskudd) Forsvaret er riktignok ganske dårlig, men Erevik bør ta flere av de rette skuddene. Tar han ikke disse skuddene mot bedre motstandere og Ege ikke er tilbake, da må forsvaret heve seg voldsomt ellers ryker vi i mellomspillet... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Etter min mening var Erevik vår beste spiller sammen med Mamelund. Kan ikke klage på en keeper som storspilte gjennom hele kampen. Selvfølgelig kunne han ha reddet et par av skuddene som gikk inn, men han er som nevnt ingen supermann. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Ikke så lenge igjen til kamp nå. Spill bedre defensivt, så burde det bli seier mot Ungarn også. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 men han trenger da ikke å være Supermann for å ta enkle skudd hvilket majoriteten må sies å ha vært. Jeg klarer ikke å se på hvor mange han reddet når skuddene er såpass enkle(i keeperhjørnene og mye sannsynlighetsskudd)...At han var blant de beste i en kamp mot Japan hvor vi slipper inn 29, er jo nettopp det som bekymrer. Men nå er Ege tilbake, så da er jeg ikke så bekymret. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Tenk om Japan overrasker i mesterskapet da. Sier du det samme da? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) har ingen tro på at de overrasker, det gjør jo ikke skuddene vanskeligere å ta av den grunn...Og ja, jeg vil mene det samme uansett. I dag får vi ihvertfall en litt bedre pekepinn på hvordan vi kommer til å gjøre det i mkesterskapet. der går Erevik i hjørnet sitt. fortsetter han med det så skal jeg ikke klage... Endret 15. januar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 4-0 til Norge. Fire redninger av Erevik. Fantastisk start! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 nå har Erevik tatt det han skal ta. Nå må han bare fortsette med det! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 Timeout! FEM redninger av Erevik. 5-0 til oss! Drømmestart! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ingen fine damer å se på jo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Ingen fine damer å se på jo Savner Nora Mørk og co ja. HAHA! EREVIK MED SJU REDNINGER!!! Endret 15. januar 2011 av Latias Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 EREVIK! Fy faen for en åpning! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2011 6-0! Komplett overkjøring! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 litt av en start nå, hadde aldri trodd dette før kampen, Heia Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå