phunkie Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jepp. Alltid svikter nøkkelspillerne når det gjelder... I denne kampen må Ege også ta en god del av skylda. Mamelund gidder jeg ikke å kommentere engang. Dritten ødelegger for oss hver gang det er mesterskap. Så jævlig enig med deg. Målvaktbyttet kom 30min forsent, spør du meg. Mamelund.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 det var voldsomt hvor du plutselig skulle begynne å klage på keeper. Selv om han burde tatt flere i andre så hadde det neppe hjulpet mtp skytingen vår... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :!: 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Rambo på ving? Jeg fatter heller ikke hvorfor han ikke har fått spille i Mamelunds posisjon. Han skyter jo ikke i nærheten like enkelt som Mamelund... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 det var voldsomt hvor du plutselig skulle begynne å klage på keeper. Sier han som klaget på keeperen som bare det etter de to første kampene... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jepp. Alltid svikter nøkkelspillerne når det gjelder... I denne kampen må Ege også ta en god del av skylda. Mamelund gidder jeg ikke å kommentere engang. Dritten ødelegger for oss hver gang det er mesterskap. Så jævlig enig med deg. Målvaktbyttet kom 30min forsent, spør du meg. Mamelund.. hæ? Steinar sto da en god førsteomgang. Erevik er jeg veldig sikker på at han ikke hadde hadde klart å ta de skuddene som gikk inn da. Og Erevik har ikke klart å ta de skuddene som kom i andre i hele mesterskapet... det var voldsomt hvor du plutselig skulle begynne å klage på keeper. Sier han som klaget på keeperen som bare det etter de to første kampene... det er jo fordi han slapp inn mange skudd han burde tatt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 det er jo fordi han slapp inn mange skudd han burde tatt... Og det gjorde ikke Ege i dag...? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 det er jo fordi han slapp inn mange skudd han burde tatt... Og det gjorde ikke Ege i dag...? I andre kunne han nok tatt noen flere. I første står han bra. Men når vi ikke scorer flere, da blir det håpløst uansett... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Står han bra i første? Han har 2 eller 3 redninger. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 kanskje flere enn det og. Skuddene til Island var veldig gode og da er det vanskelig uten hjelp fra forsvaret...om flere spillere skjøt det samme stedet, da blir det litt annerledes. Men skuddene deres så veldig gode ut i første... Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Fint å se at Hedin lar Rambo prøve seg på banen. På tide! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 De er så dårlige at det er flaut å se på. De gjør mer tekniske feil enn 14-åringer. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 19-12 faktisk. Like greit at jeg ikke ser på! Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Espen Lie Hansen da.. Men latterlig dårlig start på andreomgang idag mot Spania som ødelegger mye. Men fint å se på at vi henter oss inn i deler av kampen, selv om Spania er en god del hakk for gode. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Skjer mellom Island og Spania?! Island ligger under med 12-21. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Duket for kamp nå. Erevik fra start, null press før møtet med verdens beste lag. Håper gutta reiser kjerringa. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Mamelund skadet før kampen. Jippi, synd den kom 4-5 kamper for sent. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Helt fantastisk kamp av gutta i dag. Tenk om vi hadde spilt slikt i gruppespillet, da hadde vi garantert tatt med oss poeng inn til mellomspillet. Unggutta spilte veldig godt, er glad Mamelund ble skadet. Håper han ikke blir klar til i morgen. Endret 24. januar 2011 av Latias Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Og jeg som valgte Tangerudbakken foran Lie Hansen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå