Latias Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Håndball-VM 2011 for menn vil bli arrangert i Sverige fra 13. til 30. januar 2011. Mesterskapet vil bli det 22. verdensmesterskapet i håndball for herrer. Frankrike er regjerende mester. Hvem vinner? Hvor langt kommer Norge? Snakk i vei! Gruppene: Gruppe A (Kristianstad/Lund): Frankrike, Spania, Tyskland, Tunisia, Egypt, Bahrain Gruppe B (Linkøping/Norrkøping): Island, Norge, Østerrike, Ungarn, Brasil, Japan Gruppe C (Malmø/Lund): Kroatia, Danmark, Serbia, Romania, Algerie, Australia Gruppe D (Gøteborg): Polen, Sverige, Korea, Slovakia, Argentina, Chile Sendeskjema/tabeller Håndball-VM Manager Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg tror nok at Frankrike vinner igjen, de virker veldig overlegne nå. Minner egentlig om det norske kvinnelandslaget, som også er ganske så overlegne for tiden! Frykter at Norge ikke kommer nærme en semifinale i år, selv om de har vært skremmende nære de siste årene. Grunner til det er at de har noen usikre spillere (Løke, Strand, Kjelling) som sikkert ikke kan spille absolutt alt. I tillegg skal de møte KNALLTØFFE lag i mellomspillet, nemlig Frankrike, Tyskland og Spania. Skal nok mye til å slå disse lagene, men jeg krysser alt jeg har. Gleder meg uansett stort til å se hvor bra Norge gjør det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Hedin har ikke gitt opp Vatne Løke rekker VM Det er viktig at alle våre rutinerte spillere blir klare. Håper Blokk Vatne rekker mellomspillet, for vi trenger en solid skuddredder i forsvar om det skal bli noe finalespill. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Lekestue og Norge vinner. Book it! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Skal Norge spille mot Sverige i nærmeste fremtid, eller er det bare jeg som tar skrekkelig feil nå? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Skal Norge spille mot Sverige i nærmeste fremtid, eller er det bare jeg som tar skrekkelig feil nå? Du tar ikke feil. Kamp mot Sverige i Spektrum i morgen. Allerede 4. og 5. januar kan du se Håndballgutta i oppkjøringskamper foran VM i Sverige: Kamp mot Sverige i Oslo Spektrum 4. januar kl 1910 og kamp Norge - Brasil i Skedsmohallen 5. januar kl 1910. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noe sier meg at denne tråden ikke kommer til å få den samme oppslutningen som kvinne-EM ^_^ Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tenkte det samme Lakus Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hvordan greier vi å ligge under mot Brasil? Jeg regner med at dette bare er en treningskamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg regner med at dette bare er en treningskamp. Whoa, flott gjettet! Vi mangler mange spillere, men fortsatt latterlig å slite så mye. Laget kan i hvert fall vise litt innsats. Som han ene "eksperten" i studio sa i går, det er ikke bare bare å spille med flagget på brystet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Fant ut rett etter jeg hadde skrevet at det var treningskamp, men orket ikke rette. Skjønte det etterhvert da jeg hørte kommentatorene snakke også. Vi blir jo eid mot et lag vi er i gruppe med. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hæhæhæhæhh, herrelandslaget i håndball suger så jævlig. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) hadde ikke vært så dumt å få alle unggutta med. Tangen hadde sikkert ikke gjort det så verst, mens de tre andre synes jeg har vist at de kan gjøre sakene bra på ett sånt nivå og. Lie Hansen dominerte jo mot Sverige. Både han og Rambo synes jeg er veldig håndballkloke spillere. Rambo er god til å variere når det trengs og tar ikke dårlige skuddsjanser. Magnus synes jeg sto bedre enn Erevik mot Brasil og avslutningene han fikk mot seg var bedre enn de Erevik fikk som gikk mye i sannsynlighet og standard keeperhjørner. standardene er ihvertfall de enkleste avtalene å gå etter, vil overraske meg om det ikke er de de står på. ellers så føler jeg for en merknad om at i sjiktet under semifinaler så er det ikke større nivåforskjell enn at vi på en god dag kunne slå VM-vinnerne fra 2007, mens vi med mange av de beste ute og unggutta på halv maskin med like stor sannsynlighet kan tape for ett land med flere Verdensmesterskap under beltet. Endret 10. januar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 VM starter i dag, selv om Norge ikke spiller før i morgen. Flere som spiller håndball-manager? Frist for å sette opp lag er 20.15. Har ikke så mye peiling på hvem jeg burde velge, men tror jeg setter opp et kjapt lag for moro skyld. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Tihi http://www.dagbladet.no/2011/01/13/sport/handball/handball-vm_i_sverige/handball-vm_2011_herrer/15056813/ 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Så mange spillere som mulig fra årets finalister Frankrike og Kroatia? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Nasjonalsangene er unnagjort, og vi er i gang! Vi har bare en keeper i troppen i dag (Erevik). Håper han greier å holde ut hele kampen, ellers er vi ille ute. Tipper 27-20 seier! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Er ikke Magnus meldt opp til mesterskapet? for da er det jo ikke noe problem med resten av kampene... Yes! Helt riktig keeperspill Ole. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Er ikke Magnus meldt opp til mesterskapet? for da er det jo ikke noe problem med resten av kampene... Jo, men han var ikke med i troppen til dagens kamp. Erevik redder straffe og holder nullen fortsatt! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Håper Eivind Tangen kommer innpå etterhvert Erevik igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå