Løve Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei Jeg kan velge mellom HTC Desire og HTC Desire Z til omtrent samme prisen, men jeg har ingen anelse om hvilken jeg burde velge. Jeg har prøvd begge telefonene og de virker ganske like i brukeropplevelsen. Desire Z er jo nyere og litt raskere, men jeg føler meg litt bekyrmet for at det fysiske tastaturet kan brekke av om jeg er litt uheldig med den. Den er også litt tyngre og tykkere enn Desire, noe som også er et lite minus. Dog er det veldig kjekt med et fysisk tastatur av og til, selv om on-screen med autoretting fungerer greit. Det hadde vært veldig greit om noen kunne gitt noen tips i forhold til hva som burde velges, og evnt. skjulte overraskelser/problemer som man ikke oppdager i butikken. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ville gått for DZ. har den selv og er kjempe fornøyd! Pros med dz: Bedre batteritid Raskere prosessor / bedre grafikk Nyeste htc sense Fysisk tastatur (helt konge hvis du feks skal spille emulatorspill) Fysisk kameraknapp Cons med dz: Tyngre og tykkere Hvis du er bekymret over å ødelegge tastaturet er det jo bare å kjøpe en forsikring.. men hvis du behandler det bra skulle det ikke være noe problem. Du kan forresten bruke skjermtastatur på DZ hvis du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå