-Just-Me- Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hei Har sett på disse produktene Clarins Men Active Face Wash for ansiktsvask ZIRH SCRUB – Ansiktsskrubb med aloe for skrubbing av huden ZIRH PROTECT – fuktighetsgivende lotion mot miljøpåvirkning som sier seg selv, virker bra for min tørre hud, hvertfall nå i vinterkulden og skal om 1 mnd til Karibien i 2 uker så der blir det sterk sol. The Gentlemens Refinery Eye Gel for å minske mørke ringer under øynene. I hvilken rekkefølge bruker man slike produkter? F.eks.: Ansiktsvask - Skrubbing - Fuktighetskrem - Øyekrem, eller? Takker for alle svar Endret 3. januar 2011 av The Catalyst Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 du trenger ikke skrubben hver dag, rekker sikkert med en eller to ganger i uka. om man skal vaske ansiktet før/etter man bruker skrubben står sikkert på tuben men vet ikke om det er noen forskjell fra merke til merke der. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg anbefaler deg å bestille en time hos en hudpleier. De vet hva som passer huden din, og hvilke produkter du bør bruke Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Nå er jeg ikke helt sikker på hva den ansiktsvasken der er, men du bør starte med en cleanser. Det er godt mulig ansiktsvasken er en cleanser, jeg har ikke hundre prosent greie på dette. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Nå er jeg ikke helt sikker på hva den ansiktsvasken der er, men du bør starte med en cleanser. Det er godt mulig ansiktsvasken er en cleanser, jeg har ikke hundre prosent greie på dette. For eksempel denne? http://www.gents.no/recipe-for-men-facial-cleanser.htm Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Hva med ansiktsmaske for menn, vil det erstatte ansiktsskrubb? F.eks.: ZIRH CLAY MASK – stabiliserende leiremaske ZIRH SCRUB – Ansiktsskrubb med aloe Endret 6. januar 2011 av The Catalyst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå