Arctic Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Det sto en glasskule oppå tv'en her, og med solas ubarmhjertige stråler, ble tv'en grillet! Eller i allefall forsøkt grillet. Man kan lett se svimerkene i plasten. Dette er jo egentlig ingen bombe at slik kan skje - men så pass på juggelet i sommersola da Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 hehe jeg hadde også noe lignende som skjedde her. Fikk en stearin figur hos modern i fjor sommer. Under en av vinterens vasker i leiligheten min satt jeg den i vinduet. for noen uker siden så jeg at den hadde smeltet seg helt fast i vinduskarmen. Det tok mye godsnakking med den for at den skulle løsne. fanskap hele skiten. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det sto en glasskule oppå tv'en her, og med solas ubarmhjertige stråler, ble tv'en grillet! Eller i allefall forsøkt grillet. Man kan lett se svimerkene i plasten. Dette er jo egentlig ingen bombe at slik kan skje - men så pass på juggelet i sommersola da Men, skjedde det skjedde vel ikke noe med kvaliteten på tven? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Enda en vidunder-bump ja. Bra start på dagen detta. Stenges. Atomet: Slutt å dum deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg