abrj Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er det noen som er fra Drangedalsområdet her? Jeg bor i Asker og har tenkt meg til Halvdans Bokhus, som angivelig skal ligge på en plass som heter Kjosen. Problemet er at når jeg ser på ulike karttjenester får jeg opp forskjellige plasser for Kjosen, og det skal sågar være flere plasser som heter Kjosen. Jeg kan ikke kjøre rundt på måfå heller. Er det noen som har koordinatene til Halvdans Bokhus, eller kan plassere butikken nøyaktig på et kart for meg? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ikke fra Drangedal, men: http://www.drangedal.kommune.no/Om-Drangedal/Steder-verdt-et-besok/ Søk på "opplev drangedal", tror det stod stengt ut januar og hadde åpent lørdag og søndag. "For mer informasjon, ta kontakt med Halfdan på tlf 91 71 97 51" Lenke til kommentar
abrj Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Har sett den siden over, hadde vært greit å hatt lokaliseringen uten å ringe. Har forøvrig prøvd å ringe uten å få svar. Endret 3. januar 2011 av abrj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå