fsx v1.1 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei tenkte om noen kunne lage en logo til meg? i 3D hva som helst bare så det står fsx v1.1 som jeg skal bruke som avatar her på forumet? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Niks Skrevet 3. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. januar 2011 Er litt ny i photoshop, men la på litt skygger for mer dybdefølelse... 22 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Er litt ny i photoshop, men la på litt skygger for mer dybdefølelse... takk men ikke helt fornøyd akuratt 1 Lenke til kommentar
kans Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er litt ny i photoshop, men la på litt skygger for mer dybdefølelse... takk men ikke helt fornøyd akuratt Ikke fornøyd?! Faen og kravstor du er da!! Synes du var veldig flink jeg niks! 3 Lenke til kommentar
Niks Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tusen takk Kans!! Jeg prøver mitt beste, hvis du ikke er fornøyd får du gjøre det selv!! Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er litt ny i photoshop, men la på litt skygger for mer dybdefølelse... Jeg stemmer for denne! Utrolig kreativt og vell utført 2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Tusen takk Kans!! Jeg prøver mitt beste, hvis du ikke er fornøyd får du gjøre det selv!! beklager er litt trøtt våkna for noen minutter siden men jeg kan bruke den :=) Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) faen hvorfor vises ikke avataren og profilbilde som jeg har skifta? EDIT: funka nå og det bildet ble faktiskt fint Endret 3. januar 2011 av fsx v1.1 2 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Satan som de skyggene gjorde underverker. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Litt Lens Flare og ild så blir den avataren topp! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå