sffsh Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 problemet er at hvis han ikke vil ha meg på den måten, så vil nok selvtilliten min få seg et et kraftig trøkk, det er ikke noe jeg trenger! selvtilliten min er lav som den er.. men jeg skjønner jo at hvis jeg virkelig vil satse, så må jeg bare ta sjangsen og vise hvem jeg er jeg er bare så redd for at han skal gå lei av meg eller avise meg, ååh.. Sier det igjen: GO FOR IT!!! da gjør jeg det! han la meg til på msn og vi prater en god del der også. vi er fortsatt i bli-kjent fasen, men virker som vi forstår hverandre og har ganske lik humor.. jeg føler vi prater bra sammen! er vel en god start det! 3 Lenke til kommentar
sffsh Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Det er betre å prøve og tape enn å aldri ha prøvd. Det er jeg helt enig i! 1 Lenke til kommentar
sffsh Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 snakka med han nå istad... herregud, mer herlig fyr enn han skal du lete lenger etter! han er helt fantastisk å prate med, vil bare ha mer av han.. sorry, måtte bare få det ut! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Trenger ikke lete lenge, jeg er her jeg Lenke til kommentar
sffsh Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Vi prater fortsatt like mye sammen Men det er en ting som irriterer meg, på facebook så drivern å sender grupper til jenter hele tiden, spesielt ei jente.. Og jeg blir så sjalu av det, virker som de to har VELDIG god kontakt.. De flørter en del med hverandre på skrivemåten Jeg er redd for at han har noe på gang med hu, jente bor 12 timer unna han, men jeg er fortsatt redd. Men er det ikke litt rart at han rota med meg på festen, og attpåtil snakker med meg hver dag på msn hvis han virkelig er så interessert i denne jenta? Veit ikke hva jeg skal tro... Kanskje jeg bare tenker for mye.. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) haha, jeg er bare redd for at han liker meg kun for utseende, og ikke mer enn det. Bombe. Funker med svært negativ personlighet, så lenge utseendet er godt nok. Hvertfall for de fleste. Har forøvrig lest litt gjennom tråden, og har fått inntrykket at gutten er en bra fyr som er interessert. Kjør på! Endret 9. januar 2011 av Chillaxville Lenke til kommentar
sffsh Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering, hvis noen av dere husker denne tråden! det går bare bedre og bedre mellom oss.. vi prater hver eneste dag, gjerne til langt uttpå natt.. vi er ganske like, men også nok forskjellige. jeg kan vel nesten si med 100 % sikkerhet at han er keen på meg, hvorfor skulle han ellers hinte hele tiden og prate med meg så mye..? jeg skal møte han denne helgen eller neste helg etter der, og kjenner jeg er litt nervøs for åssen det kommer til å gå... litt skummelt når man har fått så god kontakt over nette/tlf og kanskje ikke har den samme connection i real. men ja, jeg må bare satse! har ikke hatt en så god følelse på leenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå