sffsh Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei, skal prøve å gjøre denne tråden kort! Var på fest i helga og da blei jeg kjent med en herlig fyr. Jeg drakk litt for mye, så husker nesten ikke noe av hva som skjedde. Blei fortalt at jeg klarte å gjøre endel dumt, og han fyren passa på meg hele tiden, selv om han nesten ikke kjente meg! Vi klina endel og jeg klarte til og med å spy på han! Huff... Men det som er greia er at jeg tror jeg begynner å få litt følelser for han. Kjenner noen som kjenner han og de sier at han er en skikkelig bra fyr! Han la meg også til på face og vi snakka mye ganske mye sammen der. Også sa han at han syns jeg var søt og at det var morsomt å bli kjent med meg. Men tror dere han liker meg litt også...? For hvis ikke så ville han vel ikke vært så snill mot meg på den festen? Han har vært endel pålogga på facebook samtidig som meg, burde jeg snakke til han? Er så redd for å virke innpåsliten... Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 vel, om han prater med deg etter at du spøy på han så er han nok intressert ja. har ikke orka å hatt noen "casual chats" med noen som har spydd på meg og som jeg ikke har planer om å oppnå noe med 9 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Haha, hadde en dame vært sånn på fest, hadde jeg droppet hun.. ...om jeg ikke hadde likt henne. Lenke til kommentar
sffsh Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Eller så kan det hende at han bare er en veldig snill fyr som ikke hadde samvittighet til å forlate meg..? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Eller så kan det hende at han bare er en veldig snill fyr som ikke hadde samvittighet til å forlate meg..? Hvorfor finner du på unnskyldinger på at han ikke skal like deg? 4 Lenke til kommentar
hei1234567890 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Haha, hadde en dame vært sånn på fest, hadde jeg droppet hun.. ...om jeg ikke hadde likt henne. Sant Kjør på! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er vel ingenting å lure på dette her, kjør på. Lenke til kommentar
Masque Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det å spy på en fyr er så å si det verste du kan gjøre. Om han ENNÅ vil prate med deg, vil han ha deg. Så go for it! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvorfor finner du på unnskyldinger på at han ikke skal like deg? Følte bare at dette ikke kom godt nok frem. 4 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det å spy på en fyr er så å si det verste du kan gjøre. Korleis kom du fram til den konklusjonen? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det å spy på en fyr er så å si det verste du kan gjøre. Korleis kom du fram til den konklusjonen? vel det må vel være værre å spy på han og når han bærer deg hjem driter du på deg også men uansett! fyren må være genuint intressert i deg! ellers så er han en gal kristen fyr som tror han kan nå igjennom til deg og konvertere deg til sin sære sekt 1 Lenke til kommentar
sffsh Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Eller så kan det hende at han bare er en veldig snill fyr som ikke hadde samvittighet til å forlate meg..? Hvorfor finner du på unnskyldinger på at han ikke skal like deg? Er vel fordi jeg ikke føler meg bra nok for noen... Han har en helt herlig personlighet, det har ikke jeg... Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har du innovertiss er du god nok for de fleste 3 Lenke til kommentar
sffsh Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Har du innovertiss er du god nok for de fleste haha, jeg er bare redd for at han liker meg kun for utseende, og ikke mer enn det. om han bare føler seg tiltrukket av utseende mitt vil jo ikke det vare i lengden.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 La no han være den som tar den avgjersla. 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Å Bli spydd på i fylla er ikke bra nei, har skjedd meg en gang, men hun kjente jeg fra før, og hun traff bare sokken min. Om jeg roter med ei jente på fest, legger jeg henne sjeldent til på facebook med mindre jeg er intressert. Hva jeg er intressert i kan variere, men om han tar insiativ til å snakke med deg i tilegg er det vel en ganske klar sak ? At han kun er intressert i utseende ditt og ikke personligheten er vel litt feil tankegang, om du er veldig løs, totalt drittsekk osv kan jeg skjønne det, men man forelsker seg i hele jenta, og da teller både personlighet og utseende, men etter erfaring er det mye lettere å falle for jenter med bra utseende. Endret 5. januar 2011 av Tmz Lenke til kommentar
sffsh Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2011 Å Bli spydd på i fylla er ikke bra nei, har skjedd meg en gang, men hun kjente jeg fra før, og hun traff bare sokken min. Om jeg roter med ei jente på fest, legger jeg henne sjeldent til på facebook med mindre jeg er intressert. Hva jeg er intressert i kan variere, men om han tar insiativ til å snakke med deg i tilegg er det vel en ganske klar sak ? At han kun er intressert i utseende ditt og ikke personligheten er vel litt feil tankegang, om du er veldig løs, totalt drittsekk osv kan jeg skjønne det, men man forelsker seg i hele jenta, og da teller både personlighet og utseende, men etter erfaring er det mye lettere å falle for jenter med bra utseende. problemet er at hvis han ikke vil ha meg på den måten, så vil nok selvtilliten min få seg et et kraftig trøkk, det er ikke noe jeg trenger! selvtilliten min er lav som den er.. men jeg skjønner jo at hvis jeg virkelig vil satse, så må jeg bare ta sjangsen og vise hvem jeg er jeg er bare så redd for at han skal gå lei av meg eller avise meg, ååh.. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 problemet er at hvis han ikke vil ha meg på den måten, så vil nok selvtilliten min få seg et et kraftig trøkk, det er ikke noe jeg trenger! selvtilliten min er lav som den er.. men jeg skjønner jo at hvis jeg virkelig vil satse, så må jeg bare ta sjangsen og vise hvem jeg er jeg er bare så redd for at han skal gå lei av meg eller avise meg, ååh.. Sier det igjen: GO FOR IT!!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Det er betre å prøve og tape enn å aldri ha prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå