Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtte en gutt på en fest..

Anbefalte innlegg

Hei, skal prøve å gjøre denne tråden kort! Var på fest i helga og da blei jeg kjent med en herlig fyr. Jeg drakk litt for mye, så husker nesten ikke noe av hva som skjedde. Blei fortalt at jeg klarte å gjøre endel dumt, og han fyren passa på meg hele tiden, selv om han nesten ikke kjente meg! Vi klina endel og jeg klarte til og med å spy på han! Huff...

Men det som er greia er at jeg tror jeg begynner å få litt følelser for han. Kjenner noen som kjenner han og de sier at han er en skikkelig bra fyr! Han la meg også til på face og vi snakka mye ganske mye sammen der. Også sa han at han syns jeg var søt og at det var morsomt å bli kjent med meg. Men tror dere han liker meg litt også...? For hvis ikke så ville han vel ikke vært så snill mot meg på den festen? Han har vært endel pålogga på facebook samtidig som meg, burde jeg snakke til han? Er så redd for å virke innpåsliten... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å spy på en fyr er så å si det verste du kan gjøre.

Korleis kom du fram til den konklusjonen?

vel det må vel være værre å spy på han og når han bærer deg hjem driter du på deg også men uansett!

fyren må være genuint intressert i deg!

ellers så er han en gal kristen fyr som tror han kan nå igjennom til deg og konvertere deg til sin sære sekt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eller så kan det hende at han bare er en veldig snill fyr som ikke hadde samvittighet til å forlate meg..? :hmm:

Hvorfor finner du på unnskyldinger på at han ikke skal like deg?

Er vel fordi jeg ikke føler meg bra nok for noen... :ermm: Han har en helt herlig personlighet, det har ikke jeg...

Lenke til kommentar

Har du innovertiss er du god nok for de fleste :thumbup:

haha, jeg er bare redd for at han liker meg kun for utseende, og ikke mer enn det. om han bare føler seg tiltrukket av utseende mitt vil jo ikke det vare i lengden.. :innocent:

Lenke til kommentar

Å Bli spydd på i fylla er ikke bra nei, har skjedd meg en gang, men hun kjente jeg fra før, og hun traff bare sokken min. Om jeg roter med ei jente på fest, legger jeg henne sjeldent til på facebook med mindre jeg er intressert. Hva jeg er intressert i kan variere, men om han tar insiativ til å snakke med deg i tilegg er det vel en ganske klar sak ?

At han kun er intressert i utseende ditt og ikke personligheten er vel litt feil tankegang, om du er veldig løs, totalt drittsekk osv kan jeg skjønne det, men man forelsker seg i hele jenta, og da teller både personlighet og utseende, men etter erfaring er det mye lettere å falle for jenter med bra utseende.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Å Bli spydd på i fylla er ikke bra nei, har skjedd meg en gang, men hun kjente jeg fra før, og hun traff bare sokken min. Om jeg roter med ei jente på fest, legger jeg henne sjeldent til på facebook med mindre jeg er intressert. Hva jeg er intressert i kan variere, men om han tar insiativ til å snakke med deg i tilegg er det vel en ganske klar sak ?

At han kun er intressert i utseende ditt og ikke personligheten er vel litt feil tankegang, om du er veldig løs, totalt drittsekk osv kan jeg skjønne det, men man forelsker seg i hele jenta, og da teller både personlighet og utseende, men etter erfaring er det mye lettere å falle for jenter med bra utseende.

problemet er at hvis han ikke vil ha meg på den måten, så vil nok selvtilliten min få seg et et kraftig trøkk, det er ikke noe jeg trenger! selvtilliten min er lav som den er.. men jeg skjønner jo at hvis jeg virkelig vil satse, så må jeg bare ta sjangsen og vise hvem jeg er :) jeg er bare så redd for at han skal gå lei av meg eller avise meg, ååh..

Lenke til kommentar

problemet er at hvis han ikke vil ha meg på den måten, så vil nok selvtilliten min få seg et et kraftig trøkk, det er ikke noe jeg trenger! selvtilliten min er lav som den er.. men jeg skjønner jo at hvis jeg virkelig vil satse, så må jeg bare ta sjangsen og vise hvem jeg er :) jeg er bare så redd for at han skal gå lei av meg eller avise meg, ååh..

Sier det igjen: GO FOR IT!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...