Meh. Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Kabinettet ser jo nokså greit ut, men jeg må si jeg ikke kan fordra føttene. De kan sikkert være nyttige for å holde kabinettet stabilt, men hvor ofte velter man egentlig PC-kabinetter? Lenke til kommentar
BAT Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Det var ikke en av mine favoritter heller. Men men.... Lenke til kommentar
BAT Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Coooler Master kommer med en revisjon av cosmos serien sin. Cosmos II kommer til butikkene i september/oktober. Dere kan lese mer her og her. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Tenkte Lamborghini med en gang. Det var utrolig flott btw! Lenke til kommentar
BAT Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Enig i det. Ser ut som rett gulfarge og dører som åpner oppover Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Litt synd at det der er en custom paint job. Kunne vært festlig med et knallgult kabinett Lenke til kommentar
BAT Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Lian Li lanserer 2 nye serier med små kabinetter: PC-V353: PC-Q25: Link til artikkel Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Fikk mitt Lian Li PC-C60B fra KSN Online(England) for et par uker siden. Orket ikke vente til norske nettbutikker fikk det inn på lager. Det er et fantastisk gaming HTPC kabinett. Enkelt og greit... Lite støy, lav temperatur og god "air flow", USB 3.0 i front og det ser veldig bra ut i stereoracket. God plass til disker, store skjermkort og ikke minst cpu vifter. Det er ikke høyt nok til de høyeste viftene, men en Noctua NH-C12P SE14 (med 14cm vifte, men en mer liggende konstruksjon) passer helt fantastisk og gir lav temperatur på min i7 2600k cpu. Anbefales! Endret 26. august 2011 av Spurs 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå