Gå til innhold

Upcoming kabinetter 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sr ut som det er stort å bygge i, men lite plass til å gjemme kabler i..

166-PCC60-05.jpg

Det skal jo ikke stå på høykant, og når du setter på harddisk og dvd/blu-ray modulene, så er jo kablene skjult?

Endret av Spurs
Lenke til kommentar

post-138102-0-21127600-1299192480_thumb.jpg

Hvor blir det av de nye Lian-Li kabinettene?

Jeg brenner etter å få tak i PC-C60B (HTPC - ATX).

Noen som vet når dette kommer i butikkene?

Det fins nesten ikke noe info om det på internettet... :hmm:

Lite info på nett ja, ikke no på Lian-Li sine sider enda.. Du kan eventuelt sende en mail til dem angående kabinettet.

Lenke til kommentar

sr ut som det er stort å bygge i, men lite plass til å gjemme kabler i..

166-PCC60-05.jpg

Det skal jo ikke stå på høykant, og når du setter på harddisk og dvd/blu-ray modulene, så er jo kablene skjult?

Aha, i see. Ja de ble bedre skylt da ja. Fikk ikke åpna linken da safari på ipoden krasjet.. :p

Lenke til kommentar

Lian Li lanserer 3 nye kabinetter.

PC-Z60

post-140856-0-93626700-1305633423_thumb.jpg

PC-Z70

post-140856-0-23799500-1305633437_thumb.jpg

PC-P80N

post-140856-0-11160400-1305633447_thumb.jpg

Nyheter ved disse kabinettene er:

• All-black anodized aluminum
  • Tool-less mounts for HDDs, ODDs, PSUs, graphics cards, etc.
  • Compatible with several motherboard sizes
  • USB 3.0 ready
  • Lots of fans with control-switches
  • Washable air filters
  • Availability: Arriving at local distributors End of May

Link til artikkel

Lenke til kommentar

Joa, det er jo forsåvidt greit å kunne modifisere litt, men for normale folk som bare skal ha et stilig kabinett til å ha komponentene sine i, kunne kanskje svart innside vært å foretrekke?

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

PC-Z60 ser ut som et nett og lite kabinett som også er stilrent og med smarte løsninger. Hadde passet bra under pulten til fruen som alltid maser om at duppedingsene mine bør stå mer i stil med interiøret :D

Lenke til kommentar

Hehe, lurer på om muttern går med på at jeg har pc'n på bordet på gutterommet om jeg skaffer et stilrent kabinett, for det jeg har nå er ikke akkurat fint å ha på bordet, men det står da der.. :p

Blir vel et big tower neste gang da, da jeg synes at midi tower er så lite.. Må lese igjennom denne tråden og finne noen jeg liker :)

Lenke til kommentar

Er selvfølgelig lettere å jobbe i et stort tårn ift et midi kabinett. Blir nok midi til fruen da hun skal ha en enkel maskin. Jeg har en 800D og klarer meg lenge med denne. Eneste som mangler er å få byttet til USB 3 i fronten.

Lenke til kommentar

Hehe, midi er passe størrelse, er ikke det, men jeg synes det jeg har er så vanskelig å skule kablene i pluss at jeg skulle hatt bedre kjøling. Dog, kan hende jeg ender opp med bare å modifisere denne kassa til noe lignende R3 med bedre kjøling, kankje noe helt annet enn r3, får da se.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...