Spurs Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Fant denne testen: http://www.computerdiy.com.tw/test-report/1152-lian-li-pc-c60 Vanskelig å forstå alt som står der , men bildene gjør at jeg brenner enda mer etter å tå tak i et. Svær plass å bygge i.... Endret 14. mai 2011 av Spurs 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 sr ut som det er stort å bygge i, men lite plass til å gjemme kabler i.. Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) sr ut som det er stort å bygge i, men lite plass til å gjemme kabler i.. Det skal jo ikke stå på høykant, og når du setter på harddisk og dvd/blu-ray modulene, så er jo kablene skjult? Endret 14. mai 2011 av Spurs Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 Spørsmålet er om noen vet når dette kommer i butikken.... Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 14. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2011 Hvor blir det av de nye Lian-Li kabinettene? Jeg brenner etter å få tak i PC-C60B (HTPC - ATX). Noen som vet når dette kommer i butikkene? Det fins nesten ikke noe info om det på internettet... Lite info på nett ja, ikke no på Lian-Li sine sider enda.. Du kan eventuelt sende en mail til dem angående kabinettet. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 sr ut som det er stort å bygge i, men lite plass til å gjemme kabler i.. Det skal jo ikke stå på høykant, og når du setter på harddisk og dvd/blu-ray modulene, så er jo kablene skjult? Aha, i see. Ja de ble bedre skylt da ja. Fikk ikke åpna linken da safari på ipoden krasjet.. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Lian Li lanserer 3 nye kabinetter. PC-Z60 PC-Z70 PC-P80N Nyheter ved disse kabinettene er: All-black anodized aluminum Tool-less mounts for HDDs, ODDs, PSUs, graphics cards, etc. Compatible with several motherboard sizes USB 3.0 ready Lots of fans with control-switches Washable air filters Availability: Arriving at local distributors End of May Link til artikkel Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Likte de kabinettene der, men det siste, det minte meg litt om haf kassa mi nå, og jeg begynner å bli lei av den fronten Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Jeg må si jeg likte PC-Z60 ganske godt, men skiftet litt mening da jeg så at innsiden ikke var svart Endret 17. mai 2011 av Meh. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Da har du noe å gjøre da Meh., lakkere innsiden svart Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Joa, det er jo forsåvidt greit å kunne modifisere litt, men for normale folk som bare skal ha et stilig kabinett til å ha komponentene sine i, kunne kanskje svart innside vært å foretrekke? Endret 17. mai 2011 av Meh. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Joa, sant det Men lurer på hvordan prisen på det PC-Z70 blir jeg, for det har ejg lyst på. haf kassa mi er jeg lei... Endret 17. mai 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
BAT Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Uten sidepanel så er ikke sort innmat like viktig, selv om det hadde sett mer pent ut med lakk. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Uten sidepanel så er ikke sort innmat like viktig, selv om det hadde sett mer pent ut med lakk. Er det ikke nettopp da det er viktig? Du mener kanskje sidevindu? Endret 17. mai 2011 av Meh. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Fort gjort å skrive feil. Leifer er lov Men det ser da ut som noen greie kabinetter, kankje de blir en av de på meg Lenke til kommentar
BAT Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 PC-Z60 ser ut som et nett og lite kabinett som også er stilrent og med smarte løsninger. Hadde passet bra under pulten til fruen som alltid maser om at duppedingsene mine bør stå mer i stil med interiøret Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hehe, lurer på om muttern går med på at jeg har pc'n på bordet på gutterommet om jeg skaffer et stilrent kabinett, for det jeg har nå er ikke akkurat fint å ha på bordet, men det står da der.. Blir vel et big tower neste gang da, da jeg synes at midi tower er så lite.. Må lese igjennom denne tråden og finne noen jeg liker Lenke til kommentar
BAT Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Er selvfølgelig lettere å jobbe i et stort tårn ift et midi kabinett. Blir nok midi til fruen da hun skal ha en enkel maskin. Jeg har en 800D og klarer meg lenge med denne. Eneste som mangler er å få byttet til USB 3 i fronten. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hehe, midi er passe størrelse, er ikke det, men jeg synes det jeg har er så vanskelig å skule kablene i pluss at jeg skulle hatt bedre kjøling. Dog, kan hende jeg ender opp med bare å modifisere denne kassa til noe lignende R3 med bedre kjøling, kankje noe helt annet enn r3, får da se.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå