Gå til innhold

Upcoming kabinetter 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AARRRG står og grubler på hvilke kabinett jeg skal velge...

Valget er i mellom HAF X og Corsair 700D

Grunnene til de valgte kabinettene har seg slik at det er vannkjøling på vei, ikke reint lite heller.

Derfor må kabinettet klare en 360 rad.

700D er valgt ovenfor 800D pga jeg ikke er så veldig "fan" av sidevinduer og av den grunn at ca 50% i hele pc verden har 800D. dermed er det lite som gjør akkurat mitt 800D "unikt"

HAF X er merkelig nok med på listen, selv om jeg ikke er stor fan av både sidevinduer eller selve serien. Men på gunn av de medfølgende hjulene og type konstruksjon så faller det helt fint i smak hos meg.

Hardte valg man må ta i livet, right?

Lenke til kommentar

AARRRG står og grubler på hvilke kabinett jeg skal velge...

Valget er i mellom HAF X og Corsair 700D

Grunnene til de valgte kabinettene har seg slik at det er vannkjøling på vei, ikke reint lite heller.

Derfor må kabinettet klare en 360 rad.

700D er valgt ovenfor 800D pga jeg ikke er så veldig "fan" av sidevinduer og av den grunn at ca 50% i hele pc verden har 800D. dermed er det lite som gjør akkurat mitt 800D "unikt"

HAF X er merkelig nok med på listen, selv om jeg ikke er stor fan av både sidevinduer eller selve serien. Men på gunn av de medfølgende hjulene og type konstruksjon så faller det helt fint i smak hos meg.

Hardte valg man må ta i livet, right?

Personlig ville jeg godt for 700D.. er for stilrent til å si nei til, kassa er mildt sagt romslig også:) Er veldig fornøyd med mitt 800D!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...