Duckyneedz Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg er ny ved bruk av iPod touch, men er vant med å overføre musikken imellom iPod og iTunes. Problemet er at når jeg kobler til iPoden så synkroniserer den musikken automatisk. Vell og greit det, men når jeg har trykt ''Bruk'' og kobler fra så ligger ikke musikken inne på iPoden. Hva skyldes dette? Har prøvd autofyll, og håndtere musikk overføringen selv, men opplever det samme resultatet. Det første som skjer når jeg kobler til iPoden er at den ''Verifiserer'' iPoden. Det kommer opp at jeg har brukt 4 GB med apps, noe som ikke er korrekt, siden jeg kun har 4 apps lagt inn. Når den er ferdig verifisert står det at jeg kun har 0,28 GB med apps, og det er rett. Det er nå den begynner å legge inn musikken. Jeg sjekker at biblioteket på iPoden er fyllt opp, og så trykker jeg ''Bruk'' og løser iPoden ut. Og da er jeg tilbake på problemet mitt, hvorfor vil den ikke legge over musikken? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har du prøvd å nullstille iPod'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå