abene Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det ble registrert mindre mengder med spam mot slutten av 2010, men er det en ny trend? Les mer Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Spam, spam, spam, spam ... http://www.youtube.com/watch?v=M_eYSuPKP3Y Lenke til kommentar
jakobbg Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Eg får framleis rundt 13500 spam/mnd (445 spam/dag) til mi epostadresse, har opplevd ein nedgang på rundt 20 spam/dag samanlikna med eit år sidan (til [email protected]). Endret 3. januar 2011 av jakobbg Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Færre som bruker hotmail kanskje? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Huff. Har mailadresse fra telenor, og hadde i min tid et spamfilter fra dem, men det har jeg visst ikke lenger. Får 3-4 mail om dagen. UTROLIG irriterende..... Er det noen måte å faktisk stoppe spammen?(utenom å legge inn regler i mail-klienten) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Fått en god del færre spam mails på gmail kontoen min de siste dagene når jeg tenker over det. Lenke til kommentar
Inaktiv_bruker1123 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Spam handler vel nærmest om "tilbud og etterspørsel" det også. Grunnen til nedgangen må vel være at det er "bedre butikk" for spammerne å lure folk på facebook, enn med email? På mine 4 emailadresser, en fra NTNU og 3 som hører til noen domener jeg har, får jeg totalt ca én spam-mail pr måned. Maks. Er så sjeldent jeg får spam at jeg får bakoversveis når det skjer. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tiptime for å unngå spam: Skaff deg Gmail eller forward all mailen din til Gmail og les den derifra! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har faktisk ikke fått spam på hotmailen min siden de hadde den oppryddingen for et par-tre måneder siden! Lenke til kommentar
Lange Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Får vel bare rundt 20 spam mail ukentlig jeg. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har fått toppen 10 spammails i innboksen min siden høsten 2004, når jeg tok i bruk gmail. Lenke til kommentar
emva Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Spam handler vel nærmest om "tilbud og etterspørsel" det også. Jeg tror at SPAM går etter behov jeg. Det sier jeg iallefall til de som for tilbud om å forstørre.. øøø øyenbrynene sine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fikk de ikke tak i lederen av et av de største botnettene i verden for en måneds tid siden da? Utgjorde noe som 10% av verdens spam, så er ikke overrasket over at det har blitt litt nedgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå