kodan Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Lille nyttårsaften klikka pcen min den funka optimalt når jeg skrudde av pcen. også skru den på etter 2 timer. Når jeg Skrudde den på igjenn så var pcen utrolig treg og jeg stoppa helt når jeg kom til skrivebordet. Vet ikke om det har noe med dette og gjøre om det kan ha noe med hardware og gjøre eller hva? Instalerte win7 dagen etter med driver og alt. Men når jeg spiller cs nå så lagger jeg fra 9 til 230 i ping Broren min hadde 10 på samme tidspongt så har ikke noe med nette og gjøre tror jeg. Før hadde jeg mellom 7-18 i ping ca og pcen er ikke noe og skryte av men den dro cs når jeg hadde XP Har du noen tips eller vet hva det er så plis hjelp =) Beklager skrivefeil. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Har du høy ping så er det noe med internettlinjen din, pc lag oppfører seg annerledes enn internett lag. kan være gamle komponenter i pc'en din som ikke taklet overgangen til Win 7 pga ikke nok støtte kanskje. Men legg ut specs på pc'en din Endret 4. januar 2011 av vivastar Lenke til kommentar
kodan Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Prosessor (CPU) Intel Pentium M 1.86GHz Minne (RAM) DDR2 2046MB Grafikk-kort Gigabyte X1300 Pro Mer kommer jeg ikke på nå. er nok gamle komponenter i pc'en min som ikke taklet overgangen til Win 7 ja. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hørtes ut som denne Pc'en trenger en del oppgraderinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå