Anonym58508583 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei! Jeg har et TRAGISK problem (eller kansje ikke ... ) Min gamle Compaq pc vil ikke utnytte all RAMen. Jeg har lenge fundert på hvorfor den er så treg. og nei... jeg har ikke mange programmer osv. Slik ser det ut: Er det problemet? På forhånd: Takk til alle som vil hjelpe... meg og min 3 års gamle pc :-) Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 tror at dette er fordi delene i pcen din reserverer ram. da dukker det opp som utilgjengelig for windows selv om det blir brukt/kan brukes Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 er det laptop du har så er det vanlig at grafikk-kortet bruker delt minne. det vil si at noe av ramen brukes av grafikk-kortet. Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 AAH! Kan godt hende. Men er det mulighet for og installere mer RAM i laptopen min? Burde ikke være så vansklig.... Tusen takk for tilbakemelding til begge to Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kommer an på hvilken laptop du har. Hvis laptopen støtter det kan du gå opp til 3GB ram, hvis du vil over det må du ha et 64-bit operativsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå