Freddog Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei, kjøpte akkuratt pc fra komplett. fikk koblet den opp og alt, har brukt fibernett i snart 4 mnd til laptoppen og da jeg skulle koble kabelen i den stasjonære ( har også prøvd på ps3 uten å tenkt noe særlig over det ) står det at jeg må koble til en ethernal kabel og den ikke kan finne noe ? noen som vær så snill og kunne hjelpi meg, vil veldig gjærne få gama litt snart : ) på forhånd takk ! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du behøver vel en trådløsrouter om du har så mange dingser. Lenke til kommentar
Drooid Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Høres sikkert veldig dumt ut men, har du prøvd med en annen kabel? Lenke til kommentar
Freddog Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 ja, burde vel egentlig hatt det men. nei har ikke prøvd med en annen kabel enda, men syns det er rart at når jeg bruker kabelen på laptopen så funker den, men ikke i ps3 / stasjonær pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå