Gå til innhold

starte worgen dps. hvilken class?

Anbefalte innlegg

skal starte med wow på nytt nå og har lyst til å begynne med worgen som en dps klasse.

har spilt paladin og shaman før. da var jeg paladin healer og shaman dps. jeg synes shamanen min gjorde god dmg som elemental, men hadde vært gøy å prøvd noe nytt.

I cataclysm nå er det noen klasser som utmerker seg som dps som man har spesielt bruk for i raids og små instance grupper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kun basert på min personlige mening så mener jeg at worgen er kulest som melee class, jeg spiller worgen warrior og det er ufattelig tøft :p

Løpe på alle fire for så å charge noen med salto-bevegelser på special attacks er fantastisk :) Om jeg måtte valgt kun en race til å være warrior på alliance ville det vært worgen :p

Lenke til kommentar

For øyeblikket gjør Survival Hunter mest damage, men Ghostcrawler er i farta så det varer nok ikke lenge. Jeg anbefaler mage fordi det er kjempekult, men hva som er best til worgen vet jeg ikke. Som DK har Worgen de beste racialene, men ikke lag DK nå som alt før level 55 er nytt og kult og alt mellom 55 og 80 suger bildekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...