mfb Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 skal starte med wow på nytt nå og har lyst til å begynne med worgen som en dps klasse. har spilt paladin og shaman før. da var jeg paladin healer og shaman dps. jeg synes shamanen min gjorde god dmg som elemental, men hadde vært gøy å prøvd noe nytt. I cataclysm nå er det noen klasser som utmerker seg som dps som man har spesielt bruk for i raids og små instance grupper? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Kun basert på min personlige mening så mener jeg at worgen er kulest som melee class, jeg spiller worgen warrior og det er ufattelig tøft Løpe på alle fire for så å charge noen med salto-bevegelser på special attacks er fantastisk Om jeg måtte valgt kun en race til å være warrior på alliance ville det vært worgen Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Tviler på at det er en dps klasse som skiller seg noe spesielt ut. Hadde bare valgt den klassen du selv liker å spille som. Alle dps klassene har vel også én eller annen form for cc som kan være nyttig. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Worgen har vel 1% crit som racial, så ettersom jeg ser det er det gunstig og levle en rogue eller warrior. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Rogue går vel etter haste = goblin. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 For øyeblikket gjør Survival Hunter mest damage, men Ghostcrawler er i farta så det varer nok ikke lenge. Jeg anbefaler mage fordi det er kjempekult, men hva som er best til worgen vet jeg ikke. Som DK har Worgen de beste racialene, men ikke lag DK nå som alt før level 55 er nytt og kult og alt mellom 55 og 80 suger bildekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå