Vanskelig Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei folkens. Jeg ser at mange legger ut bildene sine på f.eks. flickr. Men etter hva jeg kan se så må enten alle se disse eller bare de som er "medlem" av flickr. Mitt ønske er å kunne legge ut bilder og at de som ønsker å se dem kan få et passord tildelt av meg for å se dem. Er det et gratis nettsted man kan gjøre dette? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Passord-beskyttet .zip eller .rar fil funker hvertfall Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Passord-beskyttet .zip eller .rar fil funker hvertfall Men hvor legger du den da? Og hvordan lager du den? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Passordbeskyttet zip eller rar egner seg til å hindre bestemor å finne ut av det, men gir ingen sikkerhet. Det er sikkert ikke så himla krise om noen utenforstående ser bildene, men det blir jo uansett en lite elegant måte å dele bildene. Sjekk ut bildetjenester som SmugMug, Expono, osv. De lar deg opprette album med passord. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Flickr har noko slikt dei òg, i form av gjestepass. Det er ikkje passord, men ein må ha ein spesiell URL for å få sjå bileta. Les meir her: http://www.flickr.com/help/guestpass/ Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei. Hva med en titt på Picasa web album. Vedlagt finner du link til hjelpside, som enkelt forklarer de forskjellige tilgangene du kan dele bildene med. http://picasa.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=39551 Funker helt greit... Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg prøvde nå "Expono" og er foreløpig knallfornøyd ! Tusen takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå