Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å finne den HP'n jeg leter etter?

Anbefalte innlegg

Noen som klarer å hjelpe meg å finne hvor de selger en HP Elitebook 8540p med følgende spesifikasjonerCore i5-540M 14 HD 4GB 160GB SSD Webcam DVD+/-RW 3G Wlan BT W7Pro64 (P) og fingeravtrykksleser. Det er det siste som er essensielt. Jeg har allerede fått levert en slik pc men uten fingeravtrykksleser fra Abbo.no -de leverte feil. Prisen er irrelevant for meg for det er Abbo.no som må betale mellomlegget (dekke mitt økonomiske tap ved at de ikke leverte hva de skulle iht vår avtale).

Jeg har lett og lett men virker ikke som dette er en standardmodell...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Bruker søk hos Prisjakt.no - og får da fram disse HP Elitebook 8440P som har fingeravtrykksleser.

Hvis ikke resten stemmer helt etter kravene dine, er det bare å si at; en SSD klarer du å sette inn selv - det er til og med stor sjanse for at det blir rimeligere dersom du bestiller SSD separat fra selve maskinen. Samme med Windows 64 bit.

Men den dyreste av de som du finner her, har i hvert fall også SSD på 160Gb.

Når det gjelder Elitebook 8540P , kommer det opp 2 stk. med fingeravtrykksleser, her. Ingen av dem har SSD.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Jeg har lett og lett men virker ikke som dette er en standardmodell...

Fingerprint modellene er ikke standard nei, for bedriftsbruk er fingerprinten mer et minus enn et plus så blir ikke tatt inn så mange.

- Lar brukerene gå rett inn på f.eks bios ved bruk av fingerprinten om fingeravtrykket hører til en windows konto, lite ønskelig på klientene.

- Elendig sikkerhet i den form av at de lett lures til logge på forige, stort sikkerhetshull har brukerne sensitiv data.

- Brukerene glemmer passordene sine (ikke krise egentlig da..)

- HP sine kortslutter uptaktisk ofte hvor disse blir brennheite samt konstant ligger tapper batteriet.

Men få fatt i den skulle vel strengt tatt ikke være særlig problem.

Ring hp salgsstøtte 800 37 800, forklar til vedkommende at du leter etter en konfigurasjon av 8540p og gi han speclisten.

Han kan da slå opp hp sitt varenummer for maskinen samt gi deg kontaktinfo til de som leverer disse i norge.

Typisk nds,dropzone,amentio etc

Erfaringsmessig så skaffer amentio hva det skulle være fra diverse levrandører har du et varenummer til de, men skal de spesialbestille et eksemplar til deg tar de noen kroner ekstra for dette.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...