schneidig Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Som tittelen sier så lurer jeg på om noen av dere skal på sambandsbataljonen i Bardufoss fra 19.januar. Jeg kommer meg ikke inn på utvalgt.no og har ikke fått noe svar etter at jeg har spurt dem om hjelp. Så da prøver jeg lykken takker for svar. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 SBBN er krem, gled deg Var inne i 06/07, så kan svare på spørsmål dersom du lurer på noe. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Skal dit i morgen dag, drar hjemmefra om knappe en og en halv time. :< Julepermen føles ikke lang nok i det hele tatt. Endret 4. januar 2011 av Atald Lenke til kommentar
sib Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Skal dit i morgen dag, drar hjemmefra om knappe en og en halv time. :< Julepermen føles ikke lang nok i det hele tatt. Hvilken tropp er du i? Forøvrig er SBBN en bra plass å tjenestegjøre, og jeg er sikker på at dere kommer til å ha et knallbra år! Er selv i kompani alfa og Sambandstroppen. En tropp bestående av både vernepliktige soldater og grenaderer, samt befal. Gled dere! Endret 9. januar 2011 av slopedoo Lenke til kommentar
Torefos Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Dimmiterte fra SBBN i bardufoss nå i desember. Dere som skal inn til Heggelia nå i Januar er heldige. Det er den beste kontigenten, uten tvil! Lykke til, blir mye hat de første ukene Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Vinterinnrykk slår aldri i livet sommerinnrykk. Gradvis tilvenning til polarkulda er gull. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Og ikke minst man får med seg CR som var den mest behagelige øvelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå