TheCatIsALie Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Om alt som kan skje at man mister PSN.. drit i PSN. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg kjøpte min PS3 fredag 9 mars 2007. Og fra da til nå så har jeg ikke brukt PSN mer en 6-7 ganger. Så jeg sier meg enig i Jevrio. Homebrew > PSN Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Heilt klart. Men nokon lurar på konsekvensar. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg kjøpte min PS3 fredag 9 mars 2007. Og fra da til nå så har jeg ikke brukt PSN mer en 6-7 ganger. Så jeg sier meg enig i Jevrio. Homebrew > PSN Hæ hva i svarte er det du driver med da ? Spiller du ikke online eller ?. Er jo det som er fett med konsoll spilling. Jeg ler av alle dere fattige folk som gleder seg til dette for da kan dere spille gratis spill haha. Hadde vært så jævlig deilig hvis alle dere fikk banna konsolen deres. Støtt Sony, fuck den dere billige dritten xbox. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jeg spiller ikke online nei. Alt av online spilling foregår på pc. Og nei, jeg er ikke ute etter gratis spill heller. Er ute etter å kunne ta backup av mine egne spill og kunne kjøre homebrew som XBMC. Bruker den rett og slett som en medie maskin. Har handlet meg AC 1 og 2. Uncharted 1 og 2. Går nå å venter på Uncharted 3 :] Endret 4. januar 2011 av Hille Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Forstår ikke hva folk gleder seg til med dette...Antar at det betyr at de gleder seg over at de kan ta i bruk ulovlig kopierte spill? - Janki (tulling fra itavisen) Gleder meg til jeg kan bruke dette! Vil ha gratis spill:D rettelse: ikke gratis men stjelte Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 rettelse: stjålne rettelse: ikke stjålne men delte Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Forstår ikke hva folk gleder seg til med dette...Antar at det betyr at de gleder seg over at de kan ta i bruk ulovlig kopierte spill? - Janki (tulling fra itavisen) Gleder meg til jeg kan bruke dette! Vil ha gratis spill:D rettelse: ikke gratis men stjelte Er da gratis.. lovlig eller ikke.. driter jeg i. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fortsatt umoralskt og du tar noe du ikek har betalt selv om andre har stjelt det for deg med å dele Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det er nok av trådar her på forumet om etikk rundt piratkopiering, gå dit. Utgangspunktet for tråden var kun teknisk, la det vere slik. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Fortsatt umoralskt og du tar noe du ikek har betalt selv om andre har stjelt det for deg med å dele Huff da, visste ikke det var umoralsk. Skal slutte med en gang. Nei.. kunne virkelig ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg var ute etter svaret på om man fortsatt kan spille online fordi om man "hacker" PS3en og det ser ut til at ingen har svart på enda. Er ikke ute etter "ja det tror jeg" eller "bestemora til søstra har gule bryster". Er ute etter noe som vet dette med sikkerhet og har testet det ut selv. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det virkar ikkje, fordi du i dag ikkje kan hacke 3.55 (som er eit krav for å bruke PSN). Korleis dette vil sjå ut framover veit me ikkje. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Akkurat. Takk for svar Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg var ute etter svaret på om man fortsatt kan spille online fordi om man "hacker" PS3en og det ser ut til at ingen har svart på enda. Er ikke ute etter "ja det tror jeg" eller "bestemora til søstra har gule bryster". Er ute etter noe som vet dette med sikkerhet og har testet det ut selv. Det virkar ikkje' date=' fordi du i dag ikkje kan hacke 3.55 (som er eit krav for å bruke PSN). Korleis dette vil sjå ut framover veit me ikkje. [/quote'] feil. Pga at root-nøkkelen er tilgjengelig TRENGER DU IKKE å hacke PS3 for å spille pirat-spill. Noen må bare lage en applikasjon som signerer filene. online-spilling med PSN vil nok være mulig. Bare gi det en uke eller to. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Sony kommer sikkert til å banne random folk pga de mistenker at de spiller piratkopierte spill.. Så snart Uncharted 2, og AC:B er runnet, kommer ikke jeg til å røre PS3'n før rootkey greia er gjort. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ser at alle nyhetsbyråer skriver Hacket, burde det ikke heller vært Cracket? man hacker jo ikke et passord, man cracker de. Tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Han spurte om erfaringar frå folk som hadde testa det sjølv. Eg går då ut frå dei metodane som er tilgjengelege i dag - kva ellers? Wikipedia: Hacker (computer security) It is a community of people who had a large interest in computer programming, often sharing, without restrictions, the source code for the software they wrote. Criminal hackers are called "crackers" (criminal hacker) by the hacking community, but this term is not widely used.[1] Note that the term hacker is actually wrong; originally it referred to a programmer who explored program code in order to enhance it, while the term cracker was exclusively used about persons breaking into computers. Nowadays however, people usually refer to inbreakers as hackers. Om dei burde skrive hack eller crack er eit definisjonsspørsmål. Endret 4. januar 2011 av enixitan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå