Teardrop Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei, Jeg lurer på hvordan vurderer dere risikoen for at bagasje skal bli borte når en reiser alene over lange strekninger med tog. Jeg mener da har en jo ikke noen til å passe på den når en går på toalettet, og bagasjen ligger jo bare der, slik at folk som går av lett kan ta den med seg? Kvier meg for å reise med tog over lengre strekninger av den grunn, og tar helst fly. Hvordan vurderer dere det? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Som regel stopper ikke langturer så ofte som lokale tog gjør. Så om du må på do, eller strekke beina, gjør dette mens toget går. Om du er virklig engstlig så kjøp en sykkelås eller noe, og lenk bagasjen til benken. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg reiser med to kolli når jeg skal langt. En større bag/koffert med tøy osv og en sekk med verdisaker som kamera, laptop osv. Denne sekken tar jeg med til spisevogna osv. Om de stjeler baggen så får det være. Lommebok og mobiltelefon har jeg alltid i lomma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå