Gå til innhold

PS3 spille ps2 spill og som mediasenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS3 kan ikke spille PS2 spill uten modifisering, men med modifisering går alt ann.

Modifisering? Med unntak av de oppdaterte Classics HD versjonene, er det vel bare de originale PS3 modellene som kan spille PS2 spill.

Så med mindre jeg kjøper meg en gammel ps3 så må jeg beholde min ps2 for å spille gamle buzz og singstar som jeg hadde på ps2. (de finnes vel kanskje til ps3 også, men synd å måtte kjøpe de en gang til)

Lenke til kommentar

Så med mindre jeg kjøper meg en gammel ps3 så må jeg beholde min ps2 for å spille gamle buzz og singstar som jeg hadde på ps2.

Mener det finnes en haug med forskjellige Singstar versjoner til PS3, og ser til stadighet enkelte av dem til under 100 lappen på både norske og engelske nettbutikker. Prøv play.com eller zavvi.com f.eks.

Lenke til kommentar

Du må ha første generasjon ps3 60gb for å spille ps2 spill ja. Det ligger en på finn til 12.000kr.... ja du leste riktig, 12.000kr lol.

Det finnes absolutt ingen måte å modifisere en annen ps3 til å spille ps2 spill, så det kan du glemme.

12000! Det er jo helt sinnsykt. En ps3 320GB + en gammel ps2 til sammen får du for under 3000kr.

Jaja, får nok bare beholde min ps2 litt til da :-)

Hva må jeg ha av tilbehør når jeg kjøper en ps3 320GB for eksempel denne. Er den kontrolleren som følger med god? må vel nesten ha to? Minnekort? Hva annet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...