Gå til innhold

Kjøpe mobil til Pappa

Anbefalte innlegg

Hei :)

Pappa spurte meg her om dagen om jeg kunne hjelpe han med å finne en ny telefon til han. Han har lyst på en telefon med stor skjerm, og touchskjerm. Han vil ha mulighet til å kunne lese eposter og være på internett. Jeg har en HTC Desire, men han syns den blir litt for stor.

Har noen tips på hva han kan kjøpe? Wildfire er uaktuel, fordi det er en dårlig mobil.

Edit: Pappa er 57, så ikke noe for vanskelig.

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HTC Desire har jo 'standardstørrelse' for gode smarttelefoner. Sammenlign med Nokia N8 og iPhone 4, det er en grunn til at dette er populære mål. Hvis det er for stort går man glipp av en rekke Windows Phone 7 telefoner som sannsynligvis ville vært veldig gode kandidater her. De er svært enkle, raske, har gode skjermer og gode løsninger for email og web.

Da står man igjen med enkle androidtelefoner og ikke-smarttelefoner i hovedsak. Av disse vil jeg nok anbefale LG Optimus One grunnet mye god kritikk fra mange hold. Når det er sagt vil jeg anbefale deg å ta med din far til en telebutikk som har en Windows Phone 7 inne. Hvis han får prøvd en slik er det fort mulig han bytter mening om størrelse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...