AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Sliter en del med noe jeg aldri hadde trodd jeg ville slite med. Er 25 år og kom akkurat ut fra et veldig langvarig forhold som varte i nesten 8 år. Det er nå ca et halvt år siden jeg ble singel igjen. Men møtte denne dama som jeg ble svært betatt av veldig fort. Så begynte vi å møtes og innså at vi er absurd like på de aller fleste måter. Men nå skjer det samme med meg som skjedde med min eks. At jeg blir usikker, kalde føtter om du vil. Følelsene går så mye opp og ned, samtidig som at jeg føler det går litt for fort fremover. Saken for min del er at når jeg får det sånn så blir jeg veldig taus og distansert. Noe hun merker særdeles godt og tar det svært personlig. Fortalte om dette på et tidligere tidspunkt og hun blir helt knust. Så gikk det lissom over og jeg kjente forelskelsen kom smygende tilbake. Så merket jeg det igjen for noen dager siden og fortalte det igjen. Og nå er hun helt knust igjen.. Jeg kjenner at jeg vil ha henne mer enn jeg ikke vil ha henne. Men jeg er redd for at det skal forbli sånn og jeg vil ikke bruke henne som kasteball for mitt flakkende sinn heller.. Har noen tips, erfaringer eller tanker om lignende situasjoner? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du trenger ikke å fortelle henne det hver gang du begynner å føle deg usikker, det kommer hun ikke til å orke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Selv er hun mye mer erfaren enn meg når det kommer til forhold. Og sier at man ikke skal grue seg/være redd for noe som KAN skje i fremtiden.. Jeg er mer glad i henne enn jeg noengang var i exen. Og det har litt med saken å gjøre det også. Men er dette normalt? Lenke til kommentar
Masque Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hun har rett. Ikke bekymre deg for framtiden, da du har mye mer kontroll over hva som skjer i nåtiden. Så konsentrer deg om nåtiden, og å være med henne de gangene dere er sammen. Hvis det blir til noe mer, goody. Hvis ikke, goody det også. La ting gå sin gang : ) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Det er likevel veldig vanskelig å slippe nervene. Føler meg så utrolig anspent samtidig. Mulig det er fordi jeg kom nylig ut av et langt forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå