TheSoapmaker Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kommer jeg nærmere gud når jeg dør? Syns det virker ganske logisk mtp at jeg ikke eksisterer lenger når jeg er død. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Om du kommer nærmere gud eller ikke avhenger av hva du tror ... Personlig tror jeg ikke at du kommer nærmere gud, i og med at jeg ikke tror på noen gud. Lenke til kommentar
Populært innlegg Baranladion Skrevet 3. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. januar 2011 Du kommer ikke nærmere, dere vil bare ha en ting til felles. 14 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du kan tro at han kommer nærmere, eller at han ikke gjør det. Ingen vet hva som skjer etter døden. Mest sannsylig kommer du lengre unna, siden kroppen din vil være under bakken. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hehe, den var fin. Om Gud ikke eksisterer, og du ikke lenger eksisterer, så har dere iallefall en ting til felles. Så da er du kanskje nærmere han? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Hehe, den var fin. Om Gud ikke eksisterer, og du ikke lenger eksisterer, så har dere iallefall en ting til felles. Så da er du kanskje nærmere han? Ja, var det jeg også tenkte shø! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 2 ting som ikke finnes kan da umulig være nær hverandre? Blir en drøy påstand ihvertfall Lenke til kommentar
hei1234567890 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Denne tråden virket litt tullete... MEN, det spørs hva du tror på egentlig. Tilhører du en religion med Gud (f. eks. Kristendommen, Islam, osv...) så kommer du "nærmere" Gud (hvis du tror det...) Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Denne tråden virket litt tullete... MEN, det spørs hva du tror på egentlig. Tilhører du en religion med Gud (f. eks. Kristendommen, Islam, osv...) så kommer du "nærmere" Gud (hvis du tror det...) En smule tull her, ja. Men fortsatt et spørsmål, jeg "lurer" på. Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kanskje du er uheldig og kommer nærmere djevelen i stedet. Hvis du tror på gud tror du vel på han også? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Kanskje du er uheldig og kommer nærmere djevelen i stedet. Hvis du tror på gud tror du vel på han også? Tror ikke på noen av de, men skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kanskje du er uheldig og kommer nærmere djevelen i stedet. Hvis du tror på gud tror du vel på han også? Tror ikke på noen av de, men skjønner hva du mener. Da har du og jeg noe til felles Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du vil hverken komme nærmere eller lenger ifra da Gud er i alt og alle. Jeg tror heller ikke på Gud, men at det er noe over oss eller noe må jeg jo nesten tro på, min oppfatning er sånn at ingenting kan bli skapt ut av intet (tenker da mest på Universet) Lenke til kommentar
madzen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hallo slenger meg på samt. Du lurer på om du kommer nærmere gud når du dør? dette kan kanskje være en litt tullete post men du har virkelig tatt opp et morsomt tema! Jeg trur at et menneske kan komme nær gud når h*n lever på jorden, man kan føle gud, oppleve gud og noen får tilogmed se han! I bibelen står det om "domme dag". Det vil si at jorden skal bli delt og mennesket skal bli "vurdert". Hvis dere skjønner? Etter det skal menneske leve i en verden meg gud. Man sier at man kommer til himmelen, men det er faktisk ikke sant.... Himmelen skal komme ned til jorden! Så ja, jeg trur at du kommer nærmere gud når vi dør. Madzen Lenke til kommentar
Flin Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ditt spørsmål er mistenkelig likt det til en kjent dinosaur. 3 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Ditt spørsmål er mistenkelig likt det til en kjent dinosaur. Ja, det er fordi det er der jeg fant spørsmålet. Men det er fortsatt et spørsmål som kan diskuteres, right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå