alex100 Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 jeg har nå Waterchill settet med sin radiator. jeg skal kjøpe en AC EVO 360 radiator med 3x120mm vifte. passer disse viftene på radiatoren forresten? så spørsmålet er da: hvilken av radiatorene skal jeg koble først? den orginale eller EVO 360? har dette noe betydning? takker for alle svar... Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 (endret) Ja, utifra det jeg ser, hvis du kjøper 120mm vifter, så skal de passe.. (3stk) ville anbefalt å kjøpt viftekontroller med jeg.. ikke nødvendig, men liksom veldig kjekt å ha :wink: Endret 9. januar 2007 av a_strann Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Ja, utifra det jeg ser, hvis du kjøper 120mm vifter, så skal de passe.. (3stk)ville anbefalt å kjøpt viftekontroller med jeg.. ikke nødvendig, men liksom veldig kjekt å ha :wink: mvh. André hehe. jeg har allerede satt opp to viftekontrollere på oppsettet. ene til kabinettviftene, og ene til katodene. får vel kobla de viftene inn en plass der. men tror du det blir noe problem å montere fast radiatoren på toppen av dette kabinettet? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Ja, utifra det jeg ser, hvis du kjøper 120mm vifter, så skal de passe.. (3stk)ville anbefalt å kjøpt viftekontroller med jeg.. ikke nødvendig, men liksom veldig kjekt å ha :wink: mvh. André hehe. jeg har allerede satt opp to viftekontrollere på oppsettet. ene til kabinettviftene, og ene til katodene. får vel kobla de viftene inn en plass der. men tror du det blir noe problem å montere fast radiatoren på toppen av dette kabinettet? har ingen eksakte mål å gå utifra, men det er da bare å prøve seg fram! radiatorer er egentlig ikke helt min greie.. prøver no ihvertfall så godt jeg kan :oops: Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 hvilken av radiatorene bør stå først? er det noe ytelsesforskjell? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Har jo aldri testa selv, men "mr.leipslands teori om vannkjøling" sier at det ikke vil være noen forskjell i temperatur. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Har jo aldri testa selv, men "mr.leipslands teori om vannkjøling" sier at det ikke vil være noen forskjell i temperatur. ok. takker Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 men tror du det blir noe problem å montere fast radiatoren på toppen av dette kabinettet? njaaa, er ikke sikker men jeg tror ikke den får plass mellom psu'n og toppen. men hvis det er mer en 5cm klaring mellem psu og topp burde det gå Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 men tror du det blir noe problem å montere fast radiatoren på toppen av dette kabinettet? njaaa, er ikke sikker men jeg tror ikke den får plass mellom psu'n og toppen. men hvis det er mer en 5cm klaring mellem psu og topp burde det gå jeg tenkte på toppen av hele kabinettet. oppå glasset. tror du det går? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå