Gå til innhold

Hvilken av disse radiatorene bør stå først?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, utifra det jeg ser, hvis du kjøper 120mm vifter, så skal de passe.. (3stk)

ville anbefalt å kjøpt viftekontroller med jeg.. ikke nødvendig, men liksom veldig kjekt å ha :wink:

 

mvh.

André

 

hehe. jeg har allerede satt opp to viftekontrollere på oppsettet. ene til kabinettviftene, og ene til katodene. får vel kobla de viftene inn en plass der.

 

men tror du det blir noe problem å montere fast radiatoren på toppen av dette kabinettet?

Lenke til kommentar
Ja, utifra det jeg ser, hvis du kjøper 120mm vifter, så skal de passe.. (3stk)

ville anbefalt å kjøpt viftekontroller med jeg.. ikke nødvendig, men liksom veldig kjekt å ha :wink:

 

mvh.

André

 

hehe. jeg har allerede satt opp to viftekontrollere på oppsettet. ene til kabinettviftene, og ene til katodene. får vel kobla de viftene inn en plass der.

 

men tror du det blir noe problem å montere fast radiatoren på toppen av dette kabinettet?

har ingen eksakte mål å gå utifra, men det er da bare å prøve seg fram! :D

radiatorer er egentlig ikke helt min greie.. prøver no ihvertfall så godt jeg kan :oops:

Lenke til kommentar

men tror du det blir noe problem å montere fast radiatoren på toppen av dette kabinettet?

njaaa, er ikke sikker men jeg tror ikke den får plass mellom psu'n og toppen. men hvis det er mer en 5cm klaring mellem psu og topp burde det gå

 

jeg tenkte på toppen av hele kabinettet. oppå glasset. tror du det går?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...