Gå til innhold

Noen som har Janne Workstation (Alle med PC hjørnet se her)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta ironien nå da.

Mennneh, er du klar over hvor irriterende det er når signaturene er lenger enn beskjedene som blir skrevet? Og det at du har bedre datamaskin enn de fleste driter jeg i. Jeg har også en kjempegod datamaskin, men trenger ikke å informere om det etter hver post.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

du hadde visst et behov for å si det nå..

er vel på tide at folk begynner å konsentrere seg om andre ting enn signaturen til andre ( fremt at den ikke er et pågående irritasjonsmoment )

Lenke til kommentar
http://www.skeidarweb.no/sk_visprodukt.asp...&Type=0&Search=

Har denne, får til og med plass til Chieftec Miditower i skapet til venstre (måtte bare sage hull i skapgulvet) Det er også mulig å få inn en 21" skjerm (har selv 19")

Forsterker og høyttalere er plassert i hyllene. Skriveren får du inn i skapet til høyre.[/url]

Har sett på den, men fy for en pris på den pulten.

Lenke til kommentar

ha heller et bord uten nåke fansy greier

einaste e at du kan laga et sjøl

ps! har ein lååååååååååååååååååååååååång signatur å eg e ikkje ein piglite homo så

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

bla

Lenke til kommentar
BØGGE BAKKEN - Den pulten som du ønsker info om finnes i en utgave som er litt større og koster bare 100-200 mer (har den selv) den er genial

og har plass til alt du kunne tenke deg.

Stikk innom skeidar og hør om de har den...

kjøpte du den på skeidar eller? Du har ikke noe navn eller produktnummer på den?

Lenke til kommentar

Tror det var skeidar ja!

Noe produktnummer eller lignende kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med, kjøpte den for ca et år siden.

Hvis du spør de så regner jeg med.......

Ser at den ikke ligger på www.skeidar.no men som de skriver, ikke alle deres produkter er lagt ut på siden.

lykke til

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kan nå ikke sitte ved en sånn pult da... Lammy.. må ha stressless og skjermene på tv-bord, med musa på eget bord og tasta i fanget...!! 8)

Akkurat som jeg har det! Genial løsning!

Jeg veit..!

Skal bli enda bedre nå, ettersom 19" LCD ligger i posten på veg til meg..! :woot: :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...