Bøgge Bakken Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Noen som har dette PC hjørnet? Lurer på hovr stor plass det er i skapet. Har en shuttle som bråker vel mye for å ha på 24 timer i døgnet så tenke å kjøpe meg en slik pult og sette den der. Hadde noen giddet å måle hvor stor plass det er i det skapet? PC hjørnet er fra skeidar: http://www.skeidarweb.no/sk_visprodukt.asp...&Type=0&Search= Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Har nesten samme pult, og kan si med en gang at du ikke blir å få plass til en Shuttle inn der. Du kan selvfølgeli ta bort bakplaten, og sette maskinen loddrett, da kan det hende. Har ikke noe å måle med så.. Geinale pulter foresten... Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg så på den pulten der når jeg skulle se etter nytt PC bord. Ikke å anbefale hvis du har en stor PC med masse utstyr tilkoplet Hilsen Zuul Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Kan nå ikke sitte ved en sånn pult da... Lammy.. må ha stressless og skjermene på tv-bord, med musa på eget bord og tasta i fanget...!! 8) Lenke til kommentar
Golf Bag Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Neida, sakko-sekk og et lavt bord er det eneste som duger! Faktisk helt genialt. Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Well then I guess Im a pinglete homo Lenke til kommentar
Golf Bag Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Ta ironien nå da. Mennneh, er du klar over hvor irriterende det er når signaturene er lenger enn beskjedene som blir skrevet? Og det at du har bedre datamaskin enn de fleste driter jeg i. Jeg har også en kjempegod datamaskin, men trenger ikke å informere om det etter hver post. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 du hadde visst et behov for å si det nå.. er vel på tide at folk begynner å konsentrere seg om andre ting enn signaturen til andre ( fremt at den ikke er et pågående irritasjonsmoment ) Lenke til kommentar
Josef Minde Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 http://www.skeidarweb.no/sk_visprodukt.asp...&Type=0&Search= Har denne, får til og med plass til Chieftec Miditower i skapet til venstre (måtte bare sage hull i skapgulvet) Det er også mulig å få inn en 21" skjerm (har selv 19") Forsterker og høyttalere er plassert i hyllene. Skriveren får du inn i skapet til høyre.[/url] Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 nå er det så vidt jeg har forstått snakk om skapet i topp da..... Det med dør (dvs. det eneste som kvalifiserer som skap....) Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 http://www.skeidarweb.no/sk_visprodukt.asp...&Type=0&Search= Har denne, får til og med plass til Chieftec Miditower i skapet til venstre (måtte bare sage hull i skapgulvet) Det er også mulig å få inn en 21" skjerm (har selv 19") Forsterker og høyttalere er plassert i hyllene. Skriveren får du inn i skapet til høyre.[/url] Har sett på den, men fy for en pris på den pulten. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 nå er det så vidt jeg har forstått snakk om skapet i topp da..... Det med dør (dvs. det eneste som kvalifiserer som skap....) skarp du Lenke til kommentar
MagE Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 ha heller et bord uten nåke fansy greier einaste e at du kan laga et sjøl ps! har ein lååååååååååååååååååååååååång signatur å eg e ikkje ein piglite homo så bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 BØGGE BAKKEN - Den pulten som du ønsker info om finnes i en utgave som er litt større og koster bare 100-200 mer (har den selv) den er genial og har plass til alt du kunne tenke deg. Stikk innom skeidar og hør om de har den... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Slik ser den ut hos meg... Vapoen tar litt stor plass ved beina men det går bra! Arbeids/spill-rom Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 BØGGE BAKKEN - Den pulten som du ønsker info om finnes i en utgave som er litt større og koster bare 100-200 mer (har den selv) den er genialog har plass til alt du kunne tenke deg. Stikk innom skeidar og hør om de har den... kjøpte du den på skeidar eller? Du har ikke noe navn eller produktnummer på den? Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Tror det var skeidar ja! Noe produktnummer eller lignende kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med, kjøpte den for ca et år siden. Hvis du spør de så regner jeg med....... Ser at den ikke ligger på www.skeidar.no men som de skriver, ikke alle deres produkter er lagt ut på siden. lykke til Lenke til kommentar
svas Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Kan nå ikke sitte ved en sånn pult da... Lammy.. må ha stressless og skjermene på tv-bord, med musa på eget bord og tasta i fanget...!! 8) Akkurat som jeg har det! Genial løsning! Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Kan nå ikke sitte ved en sånn pult da... Lammy.. må ha stressless og skjermene på tv-bord, med musa på eget bord og tasta i fanget...!! 8) Akkurat som jeg har det! Genial løsning! Jeg veit..! Skal bli enda bedre nå, ettersom 19" LCD ligger i posten på veg til meg..! :wink: Lenke til kommentar
sifo Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 jeg har akuratt det samme som er på bilde men det er ikke noe serlig når du har mye utstyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå