frankhaugen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har tatt ferie fra PHP en stund og tenkte jeg skulle friske opp på mine programmeringferdigheter i MS VS og prøve ut WPF. Etter å ha gått igjen de vanlige tutorialene trenge rjeg noe med litt utfordring, så jeg fikk en idé men jeg lurer litt på hvordan jeg kan gjøre det, jeg vil starte programmer installert på PCen inni winform applikasjonen slik som vist i bildene under, (som er et simpelt WPF winform program med bilder til å demonstrere hva jeg vil)? Jeg har gjort dette tidligere i VB med word, men det er lenge nok siden at jeg husker ikke hvordan. All help settes pris på! Takk!! BILDER: Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Jeg har tatt ferie fra PHP en stund og tenkte jeg skulle friske opp på mine programmeringferdigheter i MS VS og prøve ut WPF. Etter å ha gått igjen de vanlige tutorialene trenge rjeg noe med litt utfordring, så jeg fikk en idé men jeg lurer litt på hvordan jeg kan gjøre det, jeg vil starte programmer installert på PCen inni winform applikasjonen slik som vist i bildene under, (som er et simpelt WPF winform program med bilder til å demonstrere hva jeg vil)? Jeg har gjort dette tidligere i VB med word, men det er lenge nok siden at jeg husker ikke hvordan. All help settes pris på! Takk!! BILDER: løsning.rar En stk. løsning på problemet mitt;) Et script modifisert fra "the Code Project"'s mange artikler. Folkens er bare å bruke det selv, er i VS2010 da, men orginalratikkelen er her: Hosting EXE Applications in a WinForm project EDIT: Hvorfor har ikke [LØST]-knappen blitt fikset!!?! Endret 18. januar 2011 av frankhaugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå