Alt-Ctrl Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Direkte rødt er helt på trynet ja. Spesielt Zabaleta sitt. Det å være borti panna/ansiktet til andre er totalforbudt, men å komme inn i hundre med knottene fremme er ofte helt greit. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 http://arsenalist.com/video/?id=e8e268d899ac51d441600a504ea22710&t=ru Hvordan linjedommeren kan unngå å se dette er utrolig! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 http://arsenalist.com/video/?id=e8e268d899ac51d441600a504ea22710&t=ru Hvordan linjedommeren kan unngå å se dette er utrolig! Sjølv tykkjer eg slike situasjonar er ekstremt vanskelige. Veit ikkje om eg tykkjer det er straffe eller ikkje. På den eine sida hindrar han jo klart innlegget, og arma er i ein unaturlig posisjon. Samtidig så prøvar han ikkje på det, ballen kjem så fort frå så liten avstand. Det er på ingen måte hand mot ball. Å ikkje blåse straffe i den situasjonen er kanskje greit, og eg veljar å tru at det var det dommarane tenkte også (altså at dei såg det, men veljer ikkje å blåse)! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Blir for dumt, dette her blir blåst på omtrent alltid. Om han mente det eller ikke har lite å si, da de fleste ikke mener det. Ballen kommer selvfølgelig fort, men straffe er det fremdeles. Ganske klar også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Synest det er vanskelig å avgjør noe selv med denne "overbevisende" videoen eg. Så forstår godt at dommerne sliter Live. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ballen blir skutt opp i armen fra halvannen meter, ingen som klarer å reagere i tide på det. Svært sjeldent det blir blåst straffe på slikt, korrekt dømt etter min mening. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Fått sovet på resultatet men er fremdeles på MEGATILT. Helt vanvittig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå