Gå til innhold

PL: 05.01.2011 Arsenal v Man City, Emirates Stadium

Anbefalte innlegg

Ok, dette er en skandale. Gimme five, dommer! Dette er herlig. Rett og slett herlig. For en gjeng. Tipper sir Alex sitter tjukk og god i boblebadet sitt med et glass vin kanskje og gliser jævla bredt. Gratulerer, United. AH FUCK OFFFFF

Samtidig som han peker ut dommeren han vil ha i neste kamp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arsenal spiller uavgjort i kampene hvor det fortjener seier, Man United vinner kampene de fortjener å tape. Arrrgh. Håpløst. Ikke rart vi ikke kan handle opp. Vi er for dårlig foran kassa. Er ikke som starten av sesongen.

En gyllen regel i fotball, den som scorer mest som fortjener å vinne :p:D

Men United har vært heldige i år, det skal jeg ikke legge skjul på men man vinner ALDRI Premier League uten litt flaks iløpet av sesongen :)

Lenke til kommentar

0-0 mot City er i utgangspunktet et helt akseptabelt resultat, men likevel er det utrolig skuffende at vi ikke setter noen av gigasjansene vi hadde i 1. omgang. Heldigvis rykker vi ett poeng fra Chelsea, som nå ligger fem poeng bak oss. Hvem hadde forventet det før sesongstart?

Av kampene mot fjorårets topp 5 har vi bare United hjemme og Tottenham borte igjen. United skal møte Tottenham borte, City hjemme, Chelsea hjemme og borte, og oss på Emirates.

Vi har spilt fire vanskelige kamper på rad nå, og kommet ut av det med åtte poeng. Fremover blir programmet ekstremt mye lettere.

B - West Ham

H - Wigan

H - Everton

B - Newcastle

H - Wolves

H - Stoke

Seks kamper vi absolutt burde være i stand til å vinne. Jeg nekter å gi opp ligagullet helt enda.

Lenke til kommentar

Sagna mister hodet i dag etter at Zabaleta på kynisk vis går kun etter mannen og ikke ballen og linjedommeren som står et par meter unna lar det gå.

To stygge episoder med Lee "Cunt" Bowyer har vel gjort han en smule frustrert og i dag gikk det utover Zabaleta. Dog er det latterlig av dommeren å gi rødt kort til spillerene der.

Lenke til kommentar

Ran. Ikke noe annet å si om det. City er ekstremt heldige som ikke ligger under 4-0 til pause og skaper fuck all framover. Dommeren er også blind som ei forbanna fitte og nekter det som må ha vært en av de klareste straffene i ligaen i år. nei vett du hva. Fuck off, jævla drittlag. Noe god forsvarsfotball spilte de heller ikke, de kan takke Hart, dommeren og stengene for at de reiser hjem med et poeng. Skandale om dette laget vinner ligaen, på alle mulige måter.

God natt.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Clichy var på sitt good old best igjen. Godt å se. Ekkelt at City skal ødelegge en "topp 4 kamp" av å spille sånn... savner nesten vår gode gamle topp 4 hvor alle interne kamper var offensivt spennende. På sånne dager savner jeg nesten dagene Liverpool var gode...

Se hva en av topp 4 kampene har blitt nå... 0-0 var det eneste resultatet City kunne fått i dag som var bra og det var det eneste de ville ha også... ble nesten litt deppa av den kampen der. ZERO shots on target av City... og 3 skudd i hele kampen var det? Uff.

EDIT: Og ja, både Sagna og Zab skulle fått gule kort, veldig unødvendig løst av dommeren der... men jeg klager ikke! :)

olehenri:

Men United har vært heldige i år, det skal jeg ikke legge skjul på men man vinner ALDRI Premier League uten litt flaks iløpet av sesongen :)

- Helt sant, bare se på Chelsea-greiene i fjor... det er bare sånn det fungerer. Men akkurat i fjor var litt drøyt, men har snakket om akkurat DET nok på dette forumet. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan Kolo ble banens beste, for meg var både Hart og Kompany bedre enn ham. Og det skal nevnes at City parkerte bussen og at stopperparet hadde De Jong, Barry OG Yaya foran seg. Syns Song var enorm. Clichy fortjener også skryt. Vi burde fått minst ett i første omgang, og i andre ble vi rett og slett for frustrerte og slitne mentalt. Syns det er hårreisende taktikk City bruker. Jeg kan aksepterer at West Ham kommer til Emirates og spiller slik, men ikke City, som visstnok har ambisjoner om å bli toppklubb. Small club mentality.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hey, jeg sa ikke det. Quotet olehenri, greit det var på litt n00b måte, men fortsatt!! :p

Enig btw Rome, Song og Clichy banens beste for Arsenal i dag. Og Kompany var svær, la heller ikke merke til en så stor kamp av Toure som Sky tilsier ved å gi ham banens beste.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Satt på flyet når kampen ble spilt så fikk ikke sett de røde før nå. Herregud, hvordan fitteliga er det egentlig? Rødt kort? Hoho, litt tenning er alpha omega for Premier League. Zabaleta fortjener det hvertfall ikke, Sagna fortjener det ikke. Nok en dommer som tror 50000 tusen kom for å se han. Jeg vet ikke om begge hadde noen stygge taklinger tidligere i kampen, det er likevel for drøyt å gi rødt for noe så banalt som det der. Ikke at det hadde så mye å si, det eneste laget som hadde hatt noe fordel rødt til begge lagene hadde vært Arsenal om det hadde skjedd tidligere i kampen.

City er et fittelag, det viser de igjen, legger seg bakpå som rotter. Storlag? My ass.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...